Seiko Astron only

Ik weet het. Jij krijgt van mij ook de schuld dat ik me in deze uitvoering ben gaan verdiepen … met al je foto’s, hou op! :joy:

Begrijpelijk. Is 'ie binnen HF gebleven?

Ik zeg niks.

Dat zeker :artificial_satellite:

1 like

Wel binnen hf verkocht, maar aan iemand die ze weer op chrono verkoopt.

1 like

Ah ok.
Heb je er toevallig net een PB over gestuurd. :wink:

dat klopt, dan zou ik helemaal keuzestress krijgen. Maar ja, je weet nooit wat ik ergens voor een leuk prijsje plots tegenkom. Dan ben ik je misschien nog vóór!

1 like

Staat er een op C24 (en Marktplaats). Wel is die advertentie vv. wat kleine verkoopleugentjes zoals “bought pre-owned from first owner myself.” … toevallig ken ik de first owner en die heeft hem volgens eigen zeggen niet aan ene Mathijs verkocht. Oh enne, de prijs was ook een stuk lager. :wink:

3 likes

zo is dat. Ik zoek ze dan ook ergens anders, en tot nu toe ging dat best leuk.

2 likes

… even de plantjes water geven!

:beers:

7 likes

Erg gaaf die witte band @Apeks :ok_hand:

1 like

nu kijk ik nog eens terug (eigenlijk geen idee waarom??) en dan zie ik hier pontificaal “dikke klatser” staan. DIKKE KLATSER!!! Dat horloge wat je enig tijd geleden, zal het een paar maanden zijn, toch eigenlijk wel als het éénmalig bittere einde der meest gewenste klokjes om de pols vond. Je deed hem eigenlijk niet meer af, behalve om hem op te winden (in overdrachtelijke zin uiteraard). En dan is het nu opeens een klatser? Een dikke nog wel? Val je soms plots van je geloof af? Daar zijn landelijk praatgroepen voor hoor. Die helpen je daar soms doorheen, hoewel dit…Verbazingwekkend hoor.

2 likes

Klopt.
Bij de meeste ben ik persona non grata … :upside_down_face:

ach hemeltje: een verschopte. Niet gewenst. Dat gaat soms heel diep. Maar daar bestaat een opkikkerd voor. Jazeker, echt waar. Kijk eens indringend naar mijn SBXY017. Plaatje vindt je ergens hierboven. Anders maak ik zo een nieuwe (maar liever dan weer geen polsje). Bezie die eenvoud. Dat rustige ontwerp. De fijn vorm gegeven details. Hoe ondiep hij is (“Plat” is hier natuurlijk zowel overdrachtelijk als direct een valse platitude). En dat dat titanium. Zo licht. Zo fijn. En zo mooi passend om de pols. Als je dat alles dan rustig in je op hebt genomen: hunker je dan nog naar zo’n 053? Zo’n bonk ijzer met al die wijzertjes erop? Met al die…: écht?

2 likes

Yep! :partying_face:

2 likes

…tja

ach, in aanvulling: kunnen wij je er mee helpen?

Klaar met al die rare praatjes!
Tijd voor wat plaatjes … :camera_flash:

#AstronSpam :artificial_satellite:

PS Als iemand een SSE053J1 in zijn collectie heeft. Stuur mij even een PB svp. Niet per se voor de verkoop, maar ik wil 'm graag een keer bekijken. Dank!

4 likes

… ja hoor

Je weet wat er gebeurt als je gaat kijken :rofl:

2 likes

13 likes

8 likes