Seiko Astron only

8 likes

Gewoon genieten … van je Astron :blush: :wink:

7 likes

Fraai.
Dit is de SSH003 toch? Wordt mijn volgende!

De SSE053 is niet meer te krijgen, dat gaat ‘m dus niet worden. Ben wél weer toe aan een andere Astron, gewoon omdat het leuk is om soms iets anders om de pols te hebben. Dus … :wink:

1 like

Hoi @junior … dat klopt!

1 like

4 likes

Staat er 1 op MP…had je vast wel gezien?

1 like

Niets gezien. Wel een SSE053J1 met een best wel prominente deuk in de kast, die hoef ik niet en al helemaal niet voor die prijs.

Een SSH003 heb ik nergens zien staan.
Ook zojuist niet en dan nog moet het een ruildeal worden. :wink:

Ik kijk sowieso niet iedere dag om me heen. De kriebels voor iets anders om de pols onderdruk ik met ik heb …

:artificial_satellite:

6 likes

Helemaal niks mis mee👍

1 like

Goedemorgen Astronauten,

In dit topic ga ik jullie verlaten, 1 Astron heb ik al verkocht, de andere staat op andere kanalen te koop.

Hoe mooi ik ze ook vind, het draagcomfort is er niet voor mij, wat ik ook doe, bandjes zijn net niet lekker dragend te krijgen voor mij.
Daarbij zijn ze net even iets te fors voor mijn smaak.

Helemaal achterlaten doe ik dat sataliet en zendergestuurd gebeuren niet hoor, ik heb nog een Citizen satellite wave F150 en er is al een Satellite wave F900 onderweg naar mij.

Met die twee ga ik mij voorlopig vermaken.

Bedankt voor de leuke onderwerpen in dit topic, ik zal het blijven volgen.

Groetjes Tjip

7 likes

Ach, hoe jammer nou. Want je hebt natuurlijk nog niet de Astron RC (zie post 811 hierboven) om de pols gehad. Een heerlijk licht dragend klokje, mooi glimmend titanium en zo ondiep dat je hem bijna “plat” zou willen noemen. Maar dat zeggen we niet van een mooi horloge. Overigens: ik ben ook heel tevreden over mijn Citizen RC. Zou het dan toch weer een kwestie van smaak zijn? Ik zet er toch nog maar even een plaatje onder, zo bij de koffie.

2 likes

Even spammen in dit topic…….deze Citizen heeft mijn Astrons vervangen.

8 likes

En weer een echte Astron…

7 likes

Mooi horloge ook, alleen lijkt hij niet kleiner als een Astron?

:artificial_satellite:

3 likes

Hij is kleiner dan de Astrons die ik had, die waren beide 46 doorsnede, de Citizens 44.
Scheelt net dat stukje, ze zijn daardoor net even wat minder aanwezig op mijn pols, daarbij zijn de bandjes van de citizens voor mij comfortabeler.

De nieuwere lijn, kleinere Astrons, heb ik nog niet omgehad.
Voorlopig is mijn horlogehartje weer even tevreden gesteld met de nu aanwezige Satellite wave F150 die ik al had en nu de F900 erbij.

1 like

4651a5cea12ec4e576e1c6933b0cfb8d

3 likes

Goedemorgen Atronauten :sunny::artificial_satellite:

6 likes

Een mooie dag om van je Astron te gaan genieten :sunny: :artificial_satellite:

5 likes

De enige echte. Die nieuwe serie is maar een slap aftreksel.

1 like

8 likes