Seiko Marinemaster tips graag

Soms denk ik mijn mm300 te verkopen, omdat ik al tijden alleen nog mijn Sinn draag. Maar als ik bedenk hoe prachtig hij om de pols zit, wacht ik nog maar even. Wat er erg is aan een x op de kroon is mij niet helemaal duidelijk, maar qua horloges ben ik ook niet erg rationeel.

5 likes

Tja, je zou haast zeggen "je weet pas wat je mist als het er niet meer is"
Hier voor de tweede keer een Speedy en gaat wss weer weg voor mijn tweede PO.
Het lijkt wel of bij mij, pas bij het derde exemplaar het kwartje valt. Hoe dom kan je zijn. :sob:
Enfin de MM is de derde en still in :heart_eyes:
Geen plannen om deze weg te doen.

1 like

Sinn heb je toch nog niet zolang Marijn ?

Paar weken volgens mij. Maar ik heb nooit eerder gedacht dat een horloge wel de enige mag zijn. Dat denk ik bij de Sinn wel. Maar je kent ons. We zullen zien.

Dan stil zitten als je wordt geschoren en dus ff laten bezinken. :wink:

1 like

Herkenbaar :yum:

10 likes

Benieuwd of @BATMAN van onze reacties nou wat wijzer wordt. :thinking:

1 like

Als het goed is is hij nu naar aaneiding van onze reacties als een bezetene aan het rondklikken om er ergens een te bemachtigen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Je kan beter 20 reacties hebben waar je weinig aan hebt en 1 zinnige, dan dat je topic dood bloedt.

De 20 onzinnige houden het leven en actueel :slight_smile:

2 likes

Jazeker. Het is een prachtklok waar niemand zich dus los van kan maken. Aanschaffen dat ding.

1 like

Ik kreeg een bericht van iemand uit Finland dat Seiko Finland horloges weigert die via het internet zijn aangeschaft. Dus in Finland geen MM van het net kopen. Kijk dat zijn nog eens tips he! :sunglasses:

Fototijd!!!

10 likes

Mooi hè, die met de hand aangemaakte lumedotten, die bij elk horloge anders zijn. :wink:

1 like

Mijn MM met de nieuwe band van Strapcode net er aan gezet mooi hoor…:sunglasses:

2 likes

die met de hand gemaakte intkvlekken bedoel je?

1 like

allemachtig, bij jou lijkt een MM wel een dresser van 38mm

hoe groot zijn je polsen?

4 likes

Kan jij nou ff serieus zijn, arme Batman.:joy:

1 like

23 cm terwijl ik maar een klein mannnetje ben van 1.70 :wink:

allemachtig

ben je kickbokser?

2 likes

Ha ha nee zit in de familie.

Of Sumo ? zie je wel dat de mm300 klein valt