ik wou hem niet maken
Dan echt een paar keer gaan passen. Het mooiste zou zijn als je een weekje kon testdragen natuurlijk.
De stalen band vind ik echt niet goed genoeg, maakt het horloge nogal log en oncomfortabel.
Op rubber, bij voorkeur CB, kan je gewoon blind aanschaffen. Misschien toch het overwegen waard…?
Draagt meer dan prima, beetje dik maar zolang je geen pakken draag past ie prima onder de mouw. En nu met voorjaar/zomer en korte mouwen in de zon…
Staal is top, sluiting mmwha duidelijk minder.
Duuuussssss…
Nu is mij topzwaar duidelijk.
Ja, niets hè zo’n Omega.
Misschien heb ik er overheen gelezen,maar aan wat voor prijs moet ik denken voor een nette 001/017?
Je mm300 (hierna: “the ex”) al paar dagen niet gedragen zie ik? The ex is wel mijn mooiste ex…
Iets minder nu ja. Over ruim een week komt er een Marinemaster sluiting binnen, dan is ie perfect!
En net mooi op tijd voor het varen in de zomer
001 vanaf €1300 ongeveer. 017 rond de € 1700,-? Die komen stukje minder vaak voor…
Holy crackamoly! Extra schakeltjes nodig ?
017 toch best prijzig dan nog.
Is het die 400 nou echt waard, wat ik zo zag enige echte verschil is dia shield, lume en prospex logo op de kroon?
En mems
017 is meestal ook jonger, scheelt ook al wat natuurlijk.
Verder nog Mems technologie voor het uurwerk (verfijnder afwerking van het uurwerk) vraag mij niet om de details maar is genoeg over te vinden op google.
Mijn ervaring t.o.v. de 001 is dat het uurwerk echt preciezer loopt dan de 001.
Die van mij heeft een afwijking van +2 sec/24 uur, gewoon Cosc norm dus.
Alhoewel dit natuurlijk ook gewoon exemplarisch kan zijn.
Mijn vorige twee 001 liepen i.i.g. plusminus +25 sec/24 uur.
Verder werkt de diashield gewoon echt, zal niet voor diepe krassen en/of stoten opgaan, maar swirls door het poetsen met een droge doek zijn er gewoon niet.
Houd er wel rekening mee dat door de diashield de kast en band een iets meer bronsachtige uitstraling krijgen.
Eigenlijk alleen maar goed te zien als je ze naast elkaar legt.
Had de laatste serie van de 001 ook al
Klopt, alleen geeft Seiko geen uitsluitsel vanaf wanneer en welk serienummmer. En hij moet dus open om het te kunnen constateren.
Bedankt voor je antwoord.
Dan gaan we denk ik maar eens hard werken voor de 017. Gaan heel wat uurtjes worden met 8 euro in het uur😂
001 is ook niet mis hoor.
Succes met de keuze en de zoektocht.
Ja we gaan het zien hoe de zomer verloopt
[URL=http://s1303.photobucket.com/user/Gerardo_Ruiten/media/sbex001-1_zpsuwsepsnx.jpg.html][/URL]