Seiko mods, wat vinden jullie ervan

Hallo samen,

Mijn vorige topic is verwijdert omdat ik er een link bij gezet heb wat niet mag.
Excusses hiervoor, ben nog nieuw en wist dit niet. Toch vind ik er wat mooie bij staan.
De meeste hebben Seiko uurwerken en andere Seiko onderdelen. Deze zijn niet
door Seiko gemaakt maar door horloge makers of mensen die dit als hobby hebben.
Graag wil ik jullie mening hier over hebben. Vandaar dat ik dit Topic weer geopend heb.

Bedankt allemaal.

2 likes

Neem eens een kijkje en je ziet ook de meningen en reacties.

1 like

Ik vind het helemaal niks.
Gewoon origineel dat is het mooist!

4 likes

Ieder het zijn… toch?

2 likes

Hahaha mods
Nepperts!

3 likes

Een originele Diesel Quartz.
Nee dankjewel :pray:

1 like

Hardlex and niet goed uitgelijnde bezel inserts, chapter rings en wijzerplaten, gaat niks boven Seiko OEM QC :wink:

1 like

Je hebt gelijk, origineel is zeker het mooist dat klopt. Maar niet iedereen kan zijn droom horloge kopen.
Denk dat het ook mooi is dat er deze mods zijn zodat je een droomhorloge kunt krijgen met bv. een goed Seiko uurwerk en dat je er lang van kan genieten.

1 like

Seiko mods zijn gaaf.

10 likes

Dan heb je gewoon pech, tegenwoordig denkt iedereen maar overal recht op te hebben.
Als het gedaan is met originele Seiko onderdelen prima maar anders is het gewoon neppe puin.

5 likes

Als je ziet dat sommige Seikomods beter gebouwd zijn dan de originelen (qua materialen zeker) dan denk ik dat er niks verkeerd is met het samenstellen van dergelijke uurwerken. Wat iemand wil dragen kan je gewoon zelf (laten) maken. Waarom dan niet?

4 likes

AmenšŸ˜‚

1 like

Ik vind (subtiele) Seiko mods met originele onderelen mooi, ik heb er zelf een aantal in bezit. Maar die hele hype markt voor het namaken van een bestaand model van een ander merk met in het ergste geval replica wijzerplaten (zoals de sub, royal oak en explorer mods) begrijp ik niet en doet wat mij betreft afbreuk aan de mod community.

Niet meer in bezit.

7 likes

Ik vind eigenlijk altijd Seiko originele designs beter dan mods, maar mits originele onderdelen heb ik er geen issues mee.

Ja precies. En dat zie je meer en meer.

1 like

Ja hoor :+1: mag er graag naar kijken.

2 likes

ik vind sommige best tof. Zo’n bloodmoon skx bijvoorbeeld

8 likes

Klopt, recht op een dak boven je hoofd, recht op veiligheid, recht op een goed salaris. Echt belachelijk gewoon. Dat pleps moet gewoon z’n mond houden.

En nou gaan ze nog Seiko’s modden ook. Waar moet dat heen!

1 like

Ze worden er meestal mooier mee!

makkelijk šŸ«£šŸ˜‰

3 likes

:point_up:

1 like

Amen, hier heb ik verder niets aan toe te voegen. :pray: