Seiko Only Deel III

Ow man hier ook een probleem.
De band viel uitelkaar toen ik een link verving.


HIj staat wel goed maar ik kan niet zeggen dat hij zo fantastisch is. Scherpe randen, erg stroef bij sommige links.
Tja ik weet niet of ik hem terugstuur of hem toch hou.
Heb natuurlijk al contact gehad met uncle Seiko.

1 like

Ok, da’s zeker balen, zeg! :open_mouth: Welk type band is het eigenlijk? Z199? Heeft UncleSeiko al gereageerd?

Ja een Z199 en heb al contact gehad met uncle seiko.
Ik kon hem terugsturen op zijn kosten en mijn geld terugkrijgen. Maar ik weet nog niet of ik dat doe.
Ik heb een andere link erop gezet. Ik had er een paar over. Is echter niet goed voor het vertrouwen in de band.

1 like


Handindezak omdat’t kan, turtle op razorwire

5 likes

Ik kan mij voorstellen dat het je vertrouwen in de band schaadt. Ik ga er echter nog steeds vanuit, dat de kwaliteit van Uncleseiko goed moet zijn. Anders zou het merk niet zo ver gekomen zijn en op fora allang de grond in geboord zijn, niet waar?!

Ik heb vandaag de mail de deur uitgestuurd en nu al reactie van Uncleseiko gekregen. Hij zal mij een nieuwe vouwsluiting toesturen. Top! Ben er erg blij mee.

1 like

Zou er niet zo snel van uit gaan. Mijn zojuist geplaatste turtle heeft ook een uncle seiko band.
Er zit ruimte tussen de lugs en de band, niet veel maar toch. Daarnaast het inkorten ging eenvoudig maar geeft niet het gevoel dat het een stabiele samenhang is. Overall is het zeker geen €100 waard.

1 like

De NA

13 likes

Prachtige combi :+1:

Mijn nieuwe aanwinst sinds gisteren.
Heel blij mee.

13 likes

Mooie vondst tussen de spruitjes! :clap:

1 like

4 likes

Oei, dit wel een hele mooie Daniel :ok_hand:t2:

Heel veel draagplezier van deze klatser.
Die diepe wijzerplaat is echt mooi. Ook die dikke indices maken het helemaal af :ok_hand:t2:

1 like

Thnx ben er superblij mee :sunglasses:

1 like

9 likes


Nieuwe aanwinst! Met dank @Hans

9 likes

Een mooie…:grinning:

1 like

10 likes

Seiko tijd.


(CROSSPOST)

12 likes

12 likes