Seiko SBTM 316 limited edition €269

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, niet te ruil.

Nu ik mag genieten van een chronomaster, draag ik deze topper niet meer. En dat is zonde. Mag daarom door naar een andere liefhebber!

Hier mijn NA-topic.

Merk en model: Seiko SBTM 316 limited edition
Diameter: 39,8
Leeftijd: 6 november 2021 gereleased
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2025
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only, inclusief originele band en een extra nylon band (zit er nu aan)
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): paar streepjes op de ‘gouden’ bezel, maar die zie je eigenlijk niet. Maar in de prijs toch rekening mee gehouden
Soort uurwerk en kaliber: Japanese solar quartz movement en 7B72 calibre. Tikt perfect op de secondestreep en werkt radiocontrolled, strak op tijd dus. Geen reden meer om te laat te zijn
Vraagprijs: € 269 inclusief verzenden

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

16 likes

:point_up_2:t4: