Seiko SKX only (Deel 1)

Die is gáááf :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

5 likes

Die van mij gaat stilstaan als ik de tijd terugdraai. Nu is dat volgens mij normaal, maar moet ik hem dan ook weer een tikkie geven om in gang te zetten?

De gene met 4r36, saffier en een strapcode jubilee!

Nee, dat lijkt mij niet normaal. :face_with_raised_eyebrow: Je kunt een soort van “hacking” functie creëren door lichtjes terug te draaien zodat de secondewijzer blijft “hangen”… Maar dat is, denk ik, niet wat jij bedoelt.

De mijne bleef halverwege de dag (tijdens het autorijden) stilstaan. Ff schudden en/of tikken en hij liep weer een paar seconden en daarna weer stil. :skull_and_crossbones:

Niet iets wat ik ooit met één van mijn andere automatische horloges heb gehad.

We gaan zien wat ome Seiko ervan zegt.

Deze is toch wel echt bijzonder mooi vind ik!

1 like

Dank!

Het hele verhaal is hier te lezen.

2 likes

Ja, dat weet ik nog wel. Die had ik destijds ook goed bekeken. Maar ik ben blij dat je nu de 'gewone ’ bezel er weer op hebt gezet. Ik vind zo’n 24 hour ding op een non-gmt maar niets!
Maar nog maar, tof ding hoor. Kun je trouwens eens een foto van de zijkant plaatsen? Ben wel benieuwd hoe hoog die top hat is.

1 like

Dat valt eigenlijk best nog wel mee. Het is niet zo dat je overal tegenaan stoot maar het geeft wel net mooie diepe effect.

3 likes

Perfect! Wel het effect van de top hat, maar niet het ongemak!

1 like

Vond de Pepsi bakelieten insert eigenlijk best tof. Is die stuk of gewoon even een tijdelijk een andere look?

1 like

Dat. Ik zal die bakelieten even in z’n bezel lijmen en dan kan ik makkelijk afwisselen.

1 like

Ooit een 009…

15 likes

Op een z199 van UncleSeiko, ben er wel content mee.

10 likes

nu een ex geworden…

17 likes

Zonde!

1 like

9 likes

5 likes

Die LX-bezel is inderdaad gaaf, dank voor de tip. Stealth insert zou ook mooi staan in de bovenste, denk ik.

8 likes

Nice indeed! :+1:

1 like

Ziet er erg goed uit die bezel. Die onderste is erg sexy! :+1: Zo jammer dat die er niet voor de SKX013 zijn… :frowning:

2 likes