Ben zeer benieuwd naar de foto’s! En ook naar hoe de band bevalt.
Bij mij loopt ie nu echt meer dan een minuut per dag achter. Binnenkort ff meten en dan binnen garantie laten afstellen. Chronometer standaarden interesseren me weinig, maar ik was laatst gewoon een paar minuten te laat omdat dat ding zo ver achterliep.
Staat gewoon prima
Heb hetzelfde. Loopt alleen te snel, dus dat is met afspraken niet zo’n ramp.
Binnekort eens iemand vragen. Zit niet te wachten op terugsturen etc.
Of kan dit gewoon bij de seiko shop in de outlet?
Vreemd he, sommige 6r35 lopen super en andere weer veel te snel/langzaam, je moet een beetje geluk hebben als ik het zo lees.
Ik open hiervoor wel even een apart topic, we hebben vast mensen op het forum die ons kunnen helpen
Staat goed! Ik zit alleen nog heel erg te twijfelen tussen de 143 of de 149.
De 149 staat regelmatig te koop op het forum, maar ik denk dat de 143 wat meer veelzijdiger is en kan met alles gedragen worden
Ik heb precies dezelfde gedachte.
Ik heb de 149 en draag hem idd niet overal bij en denk dat de 143 beter past bij alles. Maar het blauw is erg erg gaaf! Met de gouden wijzer iets gedurfder dan de 143 in mijn ogen. Heb je een one watch collection zou ik voor de 143 gaan.
Ik ben toch benieuwd wat jullie kledingstijl is dat jullie de 149 er niet bij kunnen dragen?!
Haha… in mijn hoofd draag ik hem niet met een zwart shirt met oranje strepen of een zwarte trui bv. Vind ik mijn speedmaster beter passen. Al klink ik wel redelijk verwijfd zo
Tsja Speedmaster is natuurlijk altijd goed. Ik had zelf groen in m’n hoofd maar ik draag geen groen gelukkig!
Ben ik het ook helemaal mee eens. Gedurfder en daardoor ook wat speelser.
Ik draag echt van alles en zou inderdaad geen excuus moeten zijn
De 149 past overal bij. Ik heb ook geen idee waarom ik tussen deze twee telkens zo loop te twijfelen hahaha. De 143 zou ik naast de bracelet heel graag willen combineren met een waffle strap voor de vintage look. De dial van de 149 met gouden accenten is super speels en flitsender. De blauwe rubberen strap is precies goed qua kleur, maar net geen waffle strap. Ja, er zijn blauwe waffle straps, alleen qua kleur matcht het niet, en daar kan mijn OCD niet zo goed tegen
Ik kan hier alleen maar twee eindconclusies uit halen:
- Ik moet er echt goed over nadenken welke ik nou wil.
- Ik moet ze gewoon allebei in de collectie hebben
Nee dat zou ik denk ik ook niet proberen. Ik vind een tropic erg goed staan op de 149. Dan moet ie op de 143 ook goed staan. Deze is van Meraud.
Ik zat even naar mijn straps te kijken. Deze blauwe MN strap met beige streep zou denk ik ook leuk kunnen op de 149?
De twijfel wordt alleen maar groter nu
Succes met de verkoop!
Ik vind de maat eigenlijk super. Compact, maar wel aanwezig.