Seiko sumo; ja of nee

Dit was het voorbeeld.
Ko heeft deze toen gemaakt:


Mvg. Bertjan

3 likes

Man man man, ik glij hier van mij stoel! :heart_eyes: Wat een band. Toch maar eens contact opnemen met Ko. Thx :+1:

2 likes

Prima omschreven :+1:

Hier mijn Seiko trio:

[URL=http://s185.photobucket.com/user/hypancistrus-zebra/media/Mobile%20Uploads/Horloges/IMG_20170401_110317_zpsildg9yof.jpg.html][/URL]
[URL=http://s185.photobucket.com/user/hypancistrus-zebra/media/Mobile%20Uploads/Horloges/2B803547-E933-4554-91C5-A5A439EB8235_zpsdkc7nvqx.jpg.html][/URL]
[URL=http://s185.photobucket.com/user/hypancistrus-zebra/media/Mobile%20Uploads/Horloges/BC1AA920-DCBA-4DD4-A18F-B577B20900E9_zpsbclucw4a.jpg.html][/URL]

4 likes

Tweedehands wel, nieuw niet.

:smiley:

zei ik toch :wink:

zei ik toch, is een verouderd model wat later pas is uitgebracht

dat niet natuurlijk, BMW is qua rijplezier en afwerking top, helaas wel prijzig en krap bemeten van binnen

van rijders of van experts?

los daar van; er is altijd wel iemand te vinden die de Euroshopper curry lekkerder vindt dan de echte van Hela, dus dat zegt ook niet zo veel (hier leun ik even op de uitgebreide sauzenkennis van @selie)

ik denk dat als je 20 autojournalisten de vraag voorlegt wat de betere auto van de twee is, de overgrote meerderheid toch echt de BMW aanwijst :wink:

desalniettemin is de Astra inderdaad een puike bak

Opel is toch een beetje een soort Longines, wél uit het goede land, maar toch niet helemaal de shit. :joy:

Als je bereid bent €900 extra af te tikken wel, zo niet is de sumo een prima keuze.

1 like

Yes, you told me so. Driewerf. En je had drie keer gelijk. :grinning:

Die uitspraak was gedaan door een auto blad, overigens.

En wat de overgrote meerderheid betreft: heeft de overgrote meerderheid Zen and the Art ook gelezen dan?

1 like

Vooral als je de tweedehandsprijzen van 2007 nog in gedachten hebt :kissing_heart:

3 likes

dat duurde nog best lang :joy:

De Shogun is minder uitgesproken, maar heeft wel zeker heel eigen ontwerpelementen: De wijzers, welke overeenkomen met de markers (Urenwijzer met de 12, minutenwijzer met de 6 en 9). De iets verzonken aanzet van de band, de subtiele V-vorm in de band, de afwisselend matte en gepolijste afwerking.
Dit maakt dat de Shogun zeker veel minder presence heeft dan een Sumo, maar dat is een duidelijke keuze in het design van beide duikers. Het draagcomfort van de Shogun is daarintegen absoluut onovertroffen.

Ik heb beide zussen eerder vergeleken in dit topic.

Ik eet liever geen curry, maar als het moet dan toch maar die van Hela. (Ik ben niet helemaal van God los)
Voor wie het interesseert kan ik Hellman’s aanraden voor mayonaise en sowieso altijd Heinz voor ketchup.

4 likes

En als pindasaus?

Goed dat je het vraagt. Wijko voor de supermarkt merken, maar het liefste natuurlijk van een goed Indonesisch restaurant.
Die Conimex troep raad ik af.

2 likes

Ik voel een mooi nieuw topic aankomen: horloges en sauzen

niet te verwarren met soepen, @louis

3 likes

Pindasaus maak je gewoon zelf van pinda’s, (of pindakaas) ketjap, melk, sambal (zelfgemaakte uiteraard) een gefruit uitje en een beetje suiker.

3 likes

ik heb 's avonds net genoeg tijd om een bakkie zooi bij de Appie op te halen en in de magnetron te kieperen, ik kijk wel uit :wink:

2 likes

Gaat het nog over Sumo’s? :smile:

2 likes

Hoop jij ook altijd op hitte zodat je een bak salade kunt pakken? Dat scheelt weer 4,5 minuut op 700W.

2 likes

Beetje knoflook?

Daar houdt Jeffrey - ondanks het feit dat hij half Turks is - vreemd genoeg niet van.