Serica only! Show je Serica!

Vet!!!
Hoe/waar heb j m kunnen passen dan?

1 like

Bij fratello

3 likes

Net het artikel van vandaag gelezen.
Ik zou er zelf nog iets aan toevoegen na het zien van de foto’s, de combinatie van beide nieuwe kleuren zorgen ervoor dat de 5303 perfect in balans is, iets wat veel modellen tegenwoordig missen.

Deze staat nu zeker op mijn verlanglijstje (iemand een Seiko 6105-8110 kopen? :grinning_face_with_smiling_eyes:)

5 likes

Haha, over een 6105-8000 had ik nog wel na willen denken. Die 8110 is zo groot…

2 likes

Wat een knaller! Hoe draagt die mesh band?

2 likes

Uitstekend. Erg comfortabel.

Hier een review:

Ik besteed veel tijd aan de band, dus doe er je voordeel mee.

4 likes

Is het al oktober? :grimacing:

Ik popel nog even verder

13 likes

Mooi man, heb er nu al zin in :slight_smile:

2 likes

Ik ook!

En @bartholomew ik vind die band echt heel goed gedaan. Stoer, maar toch elegant en heel comfortabel. Je kunt ‘m fijn genoeg afstellen en het draagt lekker. Kan me van eerder wel herinneren dat ‘ie een beetje scherp kan zijn aan de randjes, maar weet niet of @Fate_Amenable_To_Change daar bijvoorbeeld last van heeft.

De sluiting is een clipje, je moet er bij het omdoen even aan wennen, maar dat gaat snel. Er is alleen geen zekering, dus als het clipje niet goed dichtzit of hij gaat open dan kan het horloge van je pols glijden. Maar het zit volgens mij vrij goed vast.

2 likes

Nee hoor, hij trekt geen haar, hij is niet scherp. Prima band. :+1:

1 like

Tof ding zeg! De witte vind ik niet zo maar deze kleurstelling is nice :ok_hand:

Is 'ie een beetje toolwatch?

1 like

Hij heeft lume en is 300 meter waterdicht. Maar wat bedoel je verder met “is hij toolwatch”?

2 likes

Niet te bling. Met de lichte bezel lijkt hij een beetje in your face en ik vroeg me af hoe die icm de mesh over komt. Ben op zoek naar excuses om geen 1,2k stuk te slaan :joy:

1 like

Dus de zijkanten en bovenkanten van de lugs zijn allemaal gebrushed, maar er loopt een twisted-lug-achtig polijstvlak over de hele lengte. De bezel van die lelijke witte van me is opgebouwd uit een glanzend zwart deel en een gematteerd zilveren deel.

Hij komt op mij absoluut minder blingy over dan m’n Squale 1521, om een voorbeeld te noemen, maar hij is meer blingy dan m’n Uemura.

Foto’s ter vergelijk:



Maar diep onder water zie je geen bling meer, Henk. Da witte gij ook.

Nog een woord van waarschuwing voor @bordewolf en co:

Nu heb ik zo’n tooltje gekocht om de bracelet er aan te doen, maar er af halen kost me nog steeds 10 minuten pielen en een hartverzakking. De toleranties zijn klein, je moet het kleinste Bergeon vorkje hebben, en een vaste hand.

Ik heb mij voorgenomen om de bracelet in de doos te stoppen en hem voortaan op NATO of Tropics te dragen.

7 likes

5 likes

Als je “tool” wilt is de zwarte of witte dat misschien wat meer. Ik vind de nieuwe zeker geen bling bling apparaat. Maar ja, zo’n kleurtje is wel wat meer fashion dan tool…

Helpt dat om je geld te besparen? :wink:

3 likes

Ah oke :+1: ja ik denk het wel. En geen plaatjes van het ding zien, dat helpt ook een hoop :grin:

2 likes

@Tulipan heeft gelijk… De zwarte is het meest tooly.

Als ik jou was zou ik plaatjes van de blauwe laten zitten, en gewoon naar die zwarte gaan loeren. Wie weet kom je nog eens thuis met een iets netter duikertje. :slight_smile:

2 likes

Ik mag ook meedoen! :grin:

18 likes

Supertof! Ik kreeg net een mail met een update over mijn 5303 blue die ze aan het maken zijn. Eind sept/begin okt moet het zo ver zijn! :slight_smile:

3 likes