Haha, jij hebt me overtuigd. Als ik hem bij jou niet had gezien had ik hem nu niet incoming!
Haha, sorry Mocht de Serica tegenvallen dan hoor ik het wel.
Even nachtje over geslapen, maar toch de zogenaamde trigger gepulled!
De blauwe incoming
Cool. Alvast welkom in dit topic.
Gaat lekker met Serica op het forum. Nog ff en er komt een aparte categorie #biggerthanrolex
Ik wil hem niet kwijt, de Commando is de mooiste van de 4512 lijn
Dank. Beetje (veel) jouw schuld. Jij hebt me op t spoor gebracht van Serica .
Was niet op zoek naar uitbreiding van de collectie, maar deze is zo tof en heeft dusdanig eigen smoel dat ie zeker gaat passen.
Alleen nog even 4 maanden geduld…
Serica wilde geen “submariner” op de dial zetten, dus hebben ze het identificatienummer van een Franse onderzeeër op de dial gezet! Hele leuke knipoog!
Heb de nieuwe trouwens vandaag even om gehad!
Hij is in het echt nog beter dan op de foto’s. De bezel kleur is echt heel mooi en de wijzerplaat is zo ontzettend glimmend en zo ontzettend donker donker donker donkerblauw. Het past allemaal heel goed bij elkaar!
Vet!!!
Hoe/waar heb j m kunnen passen dan?
Bij fratello
Net het artikel van vandaag gelezen.
Ik zou er zelf nog iets aan toevoegen na het zien van de foto’s, de combinatie van beide nieuwe kleuren zorgen ervoor dat de 5303 perfect in balans is, iets wat veel modellen tegenwoordig missen.
Deze staat nu zeker op mijn verlanglijstje (iemand een Seiko 6105-8110 kopen? )
Haha, over een 6105-8000 had ik nog wel na willen denken. Die 8110 is zo groot…
Wat een knaller! Hoe draagt die mesh band?
Uitstekend. Erg comfortabel.
Hier een review:
Ik besteed veel tijd aan de band, dus doe er je voordeel mee.
Mooi man, heb er nu al zin in
Ik ook!
En @bartholomew ik vind die band echt heel goed gedaan. Stoer, maar toch elegant en heel comfortabel. Je kunt ‘m fijn genoeg afstellen en het draagt lekker. Kan me van eerder wel herinneren dat ‘ie een beetje scherp kan zijn aan de randjes, maar weet niet of @Fate_Amenable_To_Change daar bijvoorbeeld last van heeft.
De sluiting is een clipje, je moet er bij het omdoen even aan wennen, maar dat gaat snel. Er is alleen geen zekering, dus als het clipje niet goed dichtzit of hij gaat open dan kan het horloge van je pols glijden. Maar het zit volgens mij vrij goed vast.
Nee hoor, hij trekt geen haar, hij is niet scherp. Prima band.
Tof ding zeg! De witte vind ik niet zo maar deze kleurstelling is nice
Is 'ie een beetje toolwatch?