Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook bijna al m’n horloges op moet winden voor ik ze weer kan dragen. M.u.v. 1 met een reserve van 70u (daar verbaas ik me nog wel eens over dat ie dan nog loopt en dan pak ik hem maar weer uit gemak). De standaard 38-40u komt eigenlijk altijd stil te staan.
Maar ik draag er ook wel eens een voor 2-3 dagen achter elkaar en dan is het wel handig als het niet hoeft.
Misschien komt het ook door een videoreview waarin geklaagd werd over het feit handwind i.c.m. schroefkroon. Dan word ik gelijk paranoia en denk ik ‘ja nee kan inderdaad niet goed zijn’
Ik heb ook liever geen schroefkroon, ook niet met automaat, eerlijk gezegd. Maar Serica maakt in mijn ervaring mooie kasten, dus aan de kwaliteit gaat het in mijn ervaring niet liggen.
Ik kreeg een melding, dat de 4512 weer uit voorraad leverbaar was. Besteld begin dit jaar, 2 dagen later geleverd. Als ze het horloge op voorraad hebben kan het dus snel gaan. Succes met wachten…
Het was even wennen, mesh met endlinks, maar ik vind het wel vet. Als hij dan ook nog comfortabel is dan ben ik tevreden. Eens met @Fate_Amenable_To_Change dat hij ook schreeuwt ook andere banden. Ik vind het nieuwe kleur blauw nu nog moeilijk in te schatten, maar ga er sowieso ook een paar leuke tropics bij kopen.
Kijk, dat krijg je er van. Zit je bij de autodealer te wachten tot dat de kleine beurt is uitgevoerd, komen ze met de melding dat ze ook de navigatie kunnen updaten, duurt 90 minuten maar wel handig voor de vakantie… dus doe maar.
Vervolgens, want je moet toch wat doen, klik je op HF maar weer eens het Serica only topic aan en wordt je er aan herinnerd dat het toch wel een uiterst fraai uitgevoerd horloge is, lees je nog eens de posts door en alsof dat nog niet genoeg is flaneer je de Fratello items ook nog even langs…
Ergo, dit is het geworden. Now we wait. Foto Fratello