Mijn keuze vloog ook heen en weer tussen zwart en blauw. Uiteindelijk gekozen voor ‘weer eens wat anders’ en de Fratello beschrijving. Oh ja, mijn vrouw vond de blauwe ook het mooist dus ……
Haha, hier andersom
Mooi man. Het is inderdaad een wat dure beurt, maar altijd leuker dan koppelingsplaten vervangen, zeg maar.
en moet je eens proberen koppelingsplaten om je pols te doen.
Heel mooi!!!
Zit ineens ook weer op de Serica site
Benieuwd naar jouw mate van weerstand
Afnemend…
Het is bijna jammer dat er in Mâcon geen Serica verkooppunt zit… Anders zou het vlees nog zwakker worden
Volgens mij zit je al behoorlijk aan the dark side, nog twee keer de website doorbladeren en het geld is niet meer van u
Your SERICA is on its Way!
Bonjour Joris,
Nous avons terminé de traiter votre commande.
Vast niet de blauwe…
Nee vast niet… Begin ook ongeduldig te worden, al hebben ze altijd braaf begin/midden oktober gecommuniceerd. Ze hebben dus nog even
Ja hoe dichterbij hoe ongeduldiger… herkenbaar
Nee, niet de blauwe idd. Maar tussen “we verwachten eind augustus” tot dit mailtje zat gevoelsmatig wel een paar jaar.
Ooh, de mijne (wit) is gisteren aangekomen!
Foto van daarnet
Mooi hoor! Ga nog een NA topic maken, want ik heb gisteren 3 NA’s aangekregen

Fantastisch! Het gaat de komende tijd denk ik druk worden in dit topic
HET IS OKTOBER
iemand al bericht van de 5303-3?
Edit: volgens de website zijn de witte en de zwarte in voorraad. De blauwe is nu een wachtlijst voor (terug in 2023). De run is dus uitverkocht.
Ik heb ze vanochtend een berichtje gestuurd op Instagram omdat ik wil weten of ze nog op schema liggen!
Edit: En reactie… Het gaat de 2e helft van october worden. Een deel van de uurwerken heeft vastgezeten bij de Zwitserse douane…
Das nog steeds bijna