Serica only! Show je Serica!

Mijn keuze vloog ook heen en weer tussen zwart en blauw. Uiteindelijk gekozen voor ‘weer eens wat anders’ en de Fratello beschrijving. Oh ja, mijn vrouw vond de blauwe ook het mooist dus ……:sweat_smile:

3 likes

Haha, hier andersom :joy:

1 like

Mooi man. Het is inderdaad een wat dure beurt, maar altijd leuker dan koppelingsplaten vervangen, zeg maar.

2 likes

:joy: en moet je eens proberen koppelingsplaten om je pols te doen.

1 like

Heel mooi!!!
Zit ineens ook weer op de Serica site :woozy_face:

2 likes

Benieuwd naar jouw mate van weerstand :sweat_smile:

1 like

Afnemend… :rofl:

1 like

Het is bijna jammer dat er in Mâcon geen Serica verkooppunt zit… Anders zou het vlees nog zwakker worden :joy:

2 likes

Volgens mij zit je al behoorlijk aan the dark side, nog twee keer de website doorbladeren en het geld is niet meer van u :wink:

4 likes

SERICA WATCHES

Your SERICA is on its Way!

Bonjour Joris,

Nous avons terminé de traiter votre commande.

:scream:

11 likes

Vast niet de blauwe… :+1:t2:

2 likes

Nee vast niet… Begin ook ongeduldig te worden, al hebben ze altijd braaf begin/midden oktober gecommuniceerd. Ze hebben dus nog even :slight_smile:

2 likes

Ja hoe dichterbij hoe ongeduldiger… :joy: herkenbaar

1 like

Nee, niet de blauwe idd. Maar tussen “we verwachten eind augustus” tot dit mailtje zat gevoelsmatig wel een paar jaar. :sweat_smile:

2 likes

Ooh, de mijne (wit) is gisteren aangekomen!
Foto van daarnet :heart_eyes:

Mooi hoor! Ga nog een NA topic maken, want ik heb gisteren 3 NA’s aangekregen :partying_face:

14 likes

Fantastisch! Het gaat de komende tijd denk ik druk worden in dit topic :smiley:

3 likes

HET IS OKTOBER

iemand al bericht van de 5303-3? :smiley:

Edit: volgens de website zijn de witte en de zwarte in voorraad. De blauwe is nu een wachtlijst voor (terug in 2023). De run is dus uitverkocht.

2 likes

Ik heb ze vanochtend een berichtje gestuurd op Instagram omdat ik wil weten of ze nog op schema liggen!

Edit: En reactie… Het gaat de 2e helft van october worden. Een deel van de uurwerken heeft vastgezeten bij de Zwitserse douane…

5 likes

Das nog steeds bijna :grinning:

2 likes

Lang getwijfeld maar toen hier op het forum er eentje aanbood tegen schappelijk prijs en in goede conditie (als nieuw) toch de trekker overgehaald en deze mooie 5303 overgenomen!

20 likes