Hee… Gefeliciteerd man! Leuk. Ik had zondag je Squale nog in de handjes.
Ja was het leuk?! De 60 atmos of één van de 1521s? Ik was een nachtje met mijn vrouw weg anders was ik er ook geweest (zonder squale…)
Leuk, man! Gefeliciteerd!
Ik kan ook niet meer wachten. Maar ga toevallig eind oktober naar Parijs en heb gevraagd of ik 'm dan zelf bij Serica kan ophalen. Dat kan, dus wordt voor mij sowieso eind oktober, ook al wordt 'ie misschien al iets eerder opgestuurd.
Oeh, dat is wel een coole trip dan! Ik dacht dat jij het reviewexemplaar van het voorjaar had gekocht, maar je moet dus ‘gewoon’ in de rij?
Haha, nee helaas, die moest gewoon weer terug!
Kan niet wachten!
Het in de winkel kunnen afhalen lijkt me extra speciaal – het wachten waard !
Ok, na twee dagen een paar observaties:
- het horloge oogt kleiner dan de 39mm omdat de plaat relatief klein is. Heel bescheiden daardoor en goed onder een overhemd.
- de band is heel mooi en de end links vallen me minder op dan ik had gedacht. Heerlijk ook om een stalen band te hebben die niet gelijk heel zwaar is en die je makkelijk iets strakker of losser kunt doen.
- het horloge is overdag heel goed af te lezen. Een strak en crisp geheel zeg maar
- het horloge is ‘s nachts heel slecht af te lezen. Het helpt niet dat ik een bril draag maar dit heb ik niet met andere horloges. Komt doordat de indices erg naar het midden staan.
Yup. Zelfde mail vandaag gehad. Patience!
Mijn moeder zaliger zei altijd “de nacht is voor het ongedierte”. Maar al je observaties zijn correct, ik zie dat ook zo. Enorme bak lume, toch niet zien hoe laat het is.
Ja precies, ben al een keer bij Jerome langsgeweest voor een biertje, was heel gezellig, maar geen horloge gekocht. Nu wel een goede reden om nog een keer langs te gaan
Het is een beetje naar om te bedenken dat ik hier als eerste met de 5303 begon en ook contact had met ome Jerome, maar dat ik sinds 2015 niet echt meer in Parijs geweest ben. Nu was ik voor een Grand Seiko event uitgenodigd, maar helaas moet ik dat weekend naar Berlijn. Hmmmmm.
Zo jammer. Begin volgend jaar ga ik een stedentrip Parijs doen, wat ik je brom.
Waarom vermoed ik dat het een GMT wordt?
Ben benieuwd! Kast/bezel ziet er wel wat ‘standaard’ uit.
Had Jerome aangegeven begin van het jaar in een podcast.
Dat had ik gemist.
Maar het is logisch gegeven de bezel. Ik ben benieuwd. Ook naar de keuze van uurwerk.
Interessant! Heb je een link / naam van de podcast?