Serica only! Show je Serica!

Die gmt ziet er echt wel mooi uit!!

2 likes

Als ik me niet vergis staat (of stond) er eentje in het blauwe gedeelte

1 like

Niet meer :grin::grin::grin:

Dat is de NA die ik morgen hoop te ontvangen, met dank aan @Thijs9F82

4 likes

Toffe daglicht foto’s! Kan niet wachten tot ik de mijne heb (blauwe 5303)… :blue_heart:

De gmt vind ik ook toffe uitstraling hebben (de functionele uitvoering van de gmt-bezel wat minder, maar soit)

3 likes

Misschien enigszins off-topic, maar ik heb vorige week een Joseph Bonnie bracelet besteld voor m’n Hamilton khaki auto. Nu lees ik dat die geen inkepingen hebben bij de pushpins, waardoor je de bracelet alleen kan gebruiken met horloges met drilled lugs (mijn horloges van 20 mm breedte hebben geen drilled lugs). Kan iemand die de bonklip band heeft dit bevestigen, dan wel ontkrachten? Mijn dank is groot!

1 like

Ik snap niet dat er nog bracelets worden gemaakt zonder quickrelease mechanisme. Het is 2022. Daar heb jij geen zak aan, maar ik wilde het maar even zeggen.

3 likes

Tsja, normaal gesproken vind ik het niet eens zo’n probleem om met een tooltje aan de slag te gaan, maar als het metaal direct aansluit op de kastpoten gaat het niet eens lukken om er iets tussen te wrikken, lijkt me.

1 like

Ik vind m mooi hoor die GMT! Krijg alleen nog niet helemaal dit beeld uit mijn hoofd:

3 likes

Ik gebruik de Bonklip alleen maar op horloges zonder drilled lugs, en is geen enkel probleem.

1 like

Dat heb ik (nog) meer met deze :upside_down_face:

2 likes

Ik vind Emma Stone als Cruella een uitermate lekker beeld om vast in m’n hoofd te hebben zitten. Was het maar zo’n feest, dan was alle seks direct wat spannender.

1 like

Goed om te horen! Hoe haal je hem er weer af dan, zit er een inkeping in de endlinks?

1 like

Ja, bij mij wel inderdaad. Je kunt er gewoon in met een tooltje.

2 likes

Net de 5303 ontvangen in het zwart. Wat een plaatje… Nu snel door, morgen een NA topic aanmaken en de eerste draagtijd wordt een feit! :grin::grin::grin:

3 likes

image

2 likes

Zal beetje prutsen zijn maar moet lukken

1 like

Excuses voor de vette vingers… Maar ik kon het niet laten er nog even een plaatje van te maken :blush:

Edit: automatisch draaien van je telefoon even uitschakelen en de telefoon zelf een kwartslag draaien :rofl:

2 likes

Waarom? Verticaal fotograferen is net zo’n doodzonde als verticaal filmen. Jij hebt gewoon een liggend shot gemaakt. Wel een slechte. Ik verwacht bij de NA betere belichting. :rofl:

Maar gefeliciteerd man!

Plaatje voor de sfeer, van een tijd terug:

En nee, telefoon niet draaien. Hij staat goed zo. :+1:

7 likes

:grin:
Best wel hé…

1 like

8 likes