Serica only! Show je Serica!

Laatste week van oktober! Kom maar op met die blauwe :blue_heart:

Is jerome al lid hier? Dan kan ik die taggen @jeromeburgert :joy:

3 likes

Had nog een email gestuurd met de waarschijnlijk tot vervelends toe gestelde vraag of verzenden deze week nog gehaald wordt. Geen reactie. Wellicht zitten ze nog in de US.

2 likes

Wind up was afgelopen weekend dus zullen wel terug zijn. Kleine yet lag wellicht …

1 like

Blegh… Heb al drie evenementen gehad waar ik graag mn Serica mee naar toe wilde nemen. Begin er nu toch een beetje van te balen dat het zo lang duurt; van half september (1e inschatting) naar begin november (waar het nu op begint te lijken) voelt als eeuwig :slight_smile:

2 likes

Ik ben afgelopen weekend in Parijs geweest en heb Jerome ook nog een bezoekje gebracht. Had 'm van tevoren al gevraagd of ik m’n 5303-3 mee naar huis zou kunnen nemen. Maar toen gaf 'ie al aan dat het krap zou worden.

Nou mooi niet dus.

Ze worden deze en volgende week verstuurd, hoop ik!

2 likes

Dank voor de verse info! Ik popel nog even verder…

1 like

Ach, bij de initiële lancering moest ik ook een week of vier langer wachten, maar de horloges zijn super. Värd att vänta på.

2 likes

Uit een zojuist ontvangen email. De Early Birds die voor de 5303-3 hebben gekozen zijn terecht als eerste aan de beurt. Shipping starts Friday…so they say :wink:

"Dear Friends,

I hope you’re well.

We’re coming to you today with the long-awaited great news. We’re currently preparing everything for the shipping of the 5303-3.

The first pieces will start their journeys to you on Friday in chronological order. As always, we won’t rest until all 500 pieces are carefully packed and shipped."

Zelf in september besteld, patience is a virtue :sweat_smile:

4 likes

Ik zal wel nummer 490 hebben ofzo, maar kreeg gelukkig ook de mail :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Mail hier ook binnen. Ik heb 9-6 besteld, dag na beschikbaar komen geloof ik dus hopelijk heb ik m niet als laatste…

2 likes

Het horloge is wel het wachten waard, helaas gaat die van mij en van dees het blauwe gedeelte in wegens te weinig draagtijd en enkele nieuwe aankopen.

Ik heb er zin in! Ik heb 'm op de lanceerdatum besteld, dus hoop toch morgen al wel een mailtje te ontvangen! :innocent: :pray: :blue_heart:

2 likes

Super. Mooi meetpunt om te zien of chronologisch ook echt chronologisch is :wink:

2 likes

Nou ik heb vanmiddag een mail gekregen dat ‘ie onderweg is! :tada:

Zit alleen geen tracking bij ofzo, dus wanneer ‘ie aankomt is nog een beetje onduidelijk. Zal sowieso wel na het weekend worden…

Nog meer gelukkigen?

7 likes

Mmm helaas. Was toch snel met bestellen…

1 like

Ik heb nog niks, maar ben toch niet thuis dus dat scheelt wat frustratie :wink:

2 likes

I’ve got mail! (Zonder tracking idd)

1 like

Ik hoor net van het thuisfront dat die van mij net is bezorgd. Dat is wel lekker snel. Vanavond openmaken!

6 likes

Zeer vlot! Spannend!

1 like

Ehhh… vers wrist shotje wellicht? :smiley:

1 like