Serica only! Show je Serica!

Haha, vers van de pers!

Nog steeds heel blij dat ik 'm besteld heb, het blijft een bijzondere verschijning, helemaal in die kleur.
Quality control is volgens mij ook heel goed gegaan. Kan geen dingetjes ontdekken!

Benieuwd ook naar jullie wristshots! :partying_face:

22 likes

Oeh oeh oeh! Fijne zoethouder dit! Heb nog geen mail, maar heb er echt heel veel zin in.

2 likes

Lekker hoor. Erg mooi. Blijft een leuk merk met mooie modellen.
Morgen maar weer de mijne(4512) om doen. :slightly_smiling_face:

1 like

Fraai !!

1 like

Ok, nog eentje dan!

25 likes

7 likes

Uit nieuwsgierigheid, hoe is de actie aan de kroon? Pakt hij goed op als je 'm uittrekt? Hoe groot is de wobble van de minuutwijzer tijdens het zetten van de tijd?

Ik vermoed, naar aanleiding van je foto’s, dat je niet de tic hebt dat de secondewijzer exact op 12 moet staan als de minuutwijzer een indice aanwijst?

Welke transporteur kwam aan de deur? Dan weet ik welke busjes ik deze week gericht kan belagen! :joy:

Neem aan naar aanleiding van een eerdere issue? Zal hopelijk hier niet meer spelen…

De mijne is, ook na correctie, kut. Ik heb ome Jerommeke een mailtje gestuurd of hij daar iets mee wil doen, maar hij zal het druk hebben met z’n nieuwe populariteit, want de goede man heeft zich nog niet over een reactie gebogen. :slight_smile:

Ik vraag mij af of die uurwerken inmiddels beter aanvoelen en of ik op een vervanging of fix aan moet sturen, want het instellen van de tijd op de eerste generatie Soprod Newton is net vokking zwarte magie. Je moet bij volle maan met een groene broek aan eerst in het bloed van pasgeboren kinderen baden vooraleer aan de kroon te zitten, en dan krijg je misschien de tijd correct. Tijdens het baden zijn geen kinderen scha gedaan, paar ml pp en er is niks aan het handje. :slight_smile: Voor de volledigheid. Je hebt alleen zo veel kinderen nodig voor een 200 liter badkuip, nu ik er bij nadenk. Beter een paar geiten offeren. Of karnemelk pakken. Als het goed genoeg was voor Cleopatra…

Ik denk dat het makkelijker is om Jerome nog eens aan te schrijven.

6 likes

:joy: al koffie op deze mooie ochtend?

1 like

Nee. Ik zit midden in m’n tweede kop. Bij de derde verdwijnen de visioenen van grootschalige mensenoffers pas, maar ik dacht laat ik het wat afzwakken, mensen vlaggen tegenwoordig zo snel. :rofl:

Maar ik ben wel een beetje sacherijnig dat die Newton zo kut voelt aan de kroon, in mijn geval. Ik heb ze nog maar eens een mailtje gestuurd. En ik ben nog steeds benieuwd naar de reactie van @Tulipan.

5 likes

Laat maar @Tulipan. DHL. Net geweest!

21 likes

Man wat een vet ding :+1:t3:

Ik heb de minutenwijzer- wobble ook! Beetje lastig accuraat instellen zo. Denk dat ik t wel kan accepteren, maar nooit eerder meegemaakt met een automaat…

1 like

Wat mij betreft mag iedereen die dit niet doet met onmiddelijke ingang en met grof geweld van dit forum verwijders worden.

4 likes

Echt heel fraai. Gelukkig ben ik een geduldig mens maar in welke maand had jij hem besteld :joy:

1 like

8 juni!

1 like

Good luck ze hebben allemaal die wobbly wijzer en hacking delay. Maar is geen ramp

1 like

:joy: ik in september… wordt een kerstcadeau :wink:

1 like