Serica only! Show je Serica!

Die van mij is sinds zaterdag verkocht, jammer want vond het een mooi en leuk horloge. Maar er komt binnenkort iets nieuw aan.

1 like

Dan wou ik dat ze er een Sellita in hadden gelepeld. Ik hoor net van Jerome dat ik het horloge op kan sturen naar de Festina groep voor een passende kroonstam.

1 like

Kan iemand mij vertellen wat er zo goed is aan een Serica en waarom dit merk zo geliefd is? Lijkt op een standaard microbrand horloge van €200. Bedoel het niet negatief en oprecht benieuwd wat er zo goed aan is. Ben in de markt voor een nieuwe toolwatch namelijk.

Op de serica pagina van fb zijn er veel mensen die dit een probleem vinden, is volgens mij wel op te lossen maaar ik twijfel of hij ze allemaal gaat terugnemen onder garantie

Haha, dan wil je hem toch niet? Je bent in de markt voor een toolwatch, maar deze lijkt je maar €200 waard. Dan zou ik even doorzoeken.

Dan als antwoord. Veel is design, het spreekt je aan of niet. Daarnaast is de afwerking heel behoorlijk; check bijvoorbeeld de twisted-achtige lugs. Het uurwerk verzet wat moeilijk, maar is dun, secuur en betrouwbaar. Is het het geld waard? Geen idee, maar ik had het er voor over

4 likes

Nee joh. Helemaal niet. Want ja, Microbrands in de 200 euro categorie verkopen geen totaal inspiratieloze shlock. :rofl::rofl::rofl:

Maar vooruit, ik bijt: het ontwerp van de 5303 is, op de dubieuze uitwerk-keuze na, tranentrekkend mooi. Ik zie welke invloeden er waren, maar tegelijkertijd heb ik nog nooit zoiets gezien. Dat is een kunst.

Verder is alles echt goed afgewerkt. En zijn bracelets zijn zo creatief en comfortabel, daar neem ik m’n petje voor af.

200 euro shlock… Ga je mond spoelen. Of je keyboard wassen. Onverlaat.

8 likes

:astonished: :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

1 like

Haha wauw. Had er nog bewust ingezet dat het niet negatief bedoeld was. Doelde meer op een design zonder tekst en logo op de wijzerplaat. Had ergens een foto gezien van een duiker met een serica om. Dat zag er wel badass uit :heart_eyes:

1 like

Alles goed aan deze: kastvorm, bezel (smooooooth), plaat, band.

16 likes

Dat is net zoiets als roepen dat m’n moeder een lelijk pokkewijf is, maar dat je dat niet negatief bedoelt. Stel jezelf in het vervolg de vraag “Hoe moet ik die uitspraak als positief zien?”

Als je er geen antwoord op hebt, sta er dan gewoon voor, en kom niet met dooddoeners als " met alle respect", “ik challenge je alleen maar” of “ik bedoel het positief” aan. Nergens voor nodig, als ik iets kut vind zeg ik het ook gewoon. :wink::wink::+1:

1 like

Lees de bovenstaande berichten eens rustig door als je eindelijk hebt ontbeten. Had geen verkeerde intenties. :sunglasses:

1 like

Ik heb mail! Als ze net zo snel versturen als Baltic dan hoop ik hem morgen te hebben :slight_smile:

4 likes

@Tulipan en @bordewolf:

Hoeveel dagen na de email werd hij bij jullie bezorgd? :slight_smile:
Heb dinsdag een mail ontvangen …

3 likes

Gisteren mail gekregen en vandaag ontvangen :slight_smile:

16 likes

1,5 dag bij mij. Komt met DHsneL

2 likes

Hopelijk vandaag dan.
Kan helaas niet thuis zijn dus ben benieuwd wat ze dan doen.
Beetje onhandig dat ze geen track&trace nummer verschaft hebben.

Ze hebben zojuist een afleverpoging gedaan.
Hopelijk morgen ophalen bij DHL punt :slight_smile:

4 likes

19 likes

Binnen!

19 likes

17 likes