Internationaal is er al enige tijd veel waardering voor micros die de eige taal en/of tekens gebruiken op hun horloges. Engels fingeren is niet populair.
Ze hebben hier ook riant veel geïncasseerd en waren liefhebbers voordat ze zich ontpopten tot ontwerpers.
Waarom zou je iemand fingeren? ![]()
Ik denk dat je het niet begrijpt. Of het nu is om gedroogde kruiden, neonlicht, bezwete dijen, grachten of praalplafonds, Amsterdam is een stadsnaam die breed bekend is en internationaal bovendien graag wordt gehoord. Ik denk dat dit zelfs geldt voor wie er al eens is geweest, tenzij het een bad trip was natuurlijk. Met andere woorden, het doet aan de effectiviteit van Amsterdam als deel van een merk niet af. Het kan een zeer effectief deel zijn van handelsnamen, dus als je afkomst wilt noemen, maar internationaal wilt bouwen is het geen slecht idee.
Ik vond dit best leuk, maar waarom wat dit ook alweer zo duur?
Ik wacht juist met smart op de eerste tourbillon met molenwieken
Hier valt nog wel wat op af te dingen
Een wetmatigheid van kapitalisme. Iets is pas luxe als het duur is.
Zelf vind ik tijd een luxe.
Ik blijkbaar niet, anders zou ik er hier niet zoveel verkwanselen.
Met die prachtige groene band ![]()
Erg mooi!
![]()
Mijn reflectie zit precies hier! Maar no worries, de regels worden gevolgd. All good.
Laten we dat doen. Het topic is te leuk!
Ik sluit me bij @LVA en mijn eigen eerdere uitingen aan.
De regels voor TL1 naar TL2 progressie en de daar aan verbonden rechten zijn glashelder. Het feit dat een nieuw product introductie door een bedrijf wat daarvoor vooraf goedkeuring vroeg van de leiding een ander scenario is dan dat jij (als fictief voorbeeld, natuurlijk) de regels probeert te omzeilen om een tweedehands horloge door te schuiven moge ook glashelder zijn.
Ik stel voor dat we constateren dat de kous hiermee af is en dus over gaan tot de orde van de dag.
Gegeven de page views en bezoekersaantallen van, eh, bepaalde websites trek ik dat in twijfel.
Daar zou ik dan weer niet graag tegenaan kijken, waarbij… bij dat horloge zijn de gravures tussen de lugs het grootste probleem niet. Ik gruwel van de gedachte om 45.000 ballen neer te leggen voor een kitscherige wijzerplaat met niet aflatende hoeveelheden gestileerde tulpen en een gemodificeerde Unitas. ![]()
Feit is dat die foto illustreert waarom ik de @Sero dus wel leuk vind.
Dat voelt als iets waar Louis Vuitton mee had kunnen komen als het niet Frans was.
Of het feit dat wij hier allen samen zijn is een grote luxe, en we beleven dat ook zo.
Ik denk dat dat de algemene kijk op dat project is…
Ik vraag me af wie dat koopt.
Nu goed, als ze 3 gekken vindt heeft ze een mooi jaarloon binnen.
Waarvan akte
Haha, dat hoort juist. Die versmalling is het grootste aspect van charme. Maar zoals gezegd, smaken verschillen!
Overigens terugkomend op onze ostrich straps. Zou jij een strap met 0,0mm padding beter kunnen waarderen?
Top! Dank voor de support!
Hoor ik graag, doe mijn best en wil altijd het oogpunt van liefhebber en verzamelaar in de eerste plaats niet verliezen. ![]()
Klopt, periode correct was was voor ons het uitgangspunt. Daarnaast…zo’n straight end groeit echt naarmate je eraan went!
Kijk…laat t maar groeien ![]()
En dank voor je input wat betreft verkorting van het geschreven logo…
Geweldig, dank! Ja die groene is wat excentriek, maar absoluut ook een van onze favorieten. Pas op voor de associatie met een ostrich alligator mindf**k ![]()
Ter context: er is al in een veel eerder stadium afgestemd met mods dat we ons verhaal graag wilden delen en ook op welke manier en waar we toen stonden. Het is onze keuze geweest om dat bewust nu te timen in al een gevorderd stadium.
Haha, toch fijn dat de meningen hierover verdeeld zijn…zegt ook genoeg
Haha, dank! En grappig voorbeeld heb je gevonden! Ben benieuwd hoe de critici op de Filipijnen daar zelf tegenaan kijken…
En hebben ze nou boven 6u ook een soort “Signatuur”? ![]()
Volgens mij staat daar Chronograph in een soort van spijkerschrift ![]()
En voor de mensen die niet/minder op social media zitten onderstaand nog wat mooie foto’s die ik ook daar vandaag gedeeld heb
En nog maar eens een extra bedankje aan @malus65 voor zijn belachelijk mooi fotografie!