Een lens kan dat vertekenen, zou het graag eens in het echt zien!
Volgende rikketik? Ik moet er ook eens voor het eerst naartoe.
Een lens kan dat vertekenen, zou het graag eens in het echt zien!
Volgende rikketik? Ik moet er ook eens voor het eerst naartoe.
Wel jammer dat je commentaar op de tekst te lang en verschillende stijlen van de tekst telkens ontwijkt dat valt me wel op.
Je zou nog wat ontwerp voorbeelden laten zien.
Absoluut, ik zal er hier nog 2 posten. Volg aub vooral ook onze IG. Daar is meer foto- en videocontent te vinden
Heel erg gaaf
Voor mij klopt er een heleboel: diameter, stijl, Breguet-cijfers, handwinder, prijsstelling. Ik zou wat kunnen zeiken over details (verander ‘Company’ in ‘Co.’, modelnaam in print, catheral/squelette of Breguet handset) en besef me dat ik van veel horloges in mijn verzameling veel grotere tekortkomingen accepteer dan ik kan vinden in jullie Signature
Me like ![]()
Niet bewust hoor! Ik probeer op de (vele) reacties allemaal te reageren. Dat kost tijd en ik zal hier en daar absoluut iemand vergeten. Ik merk vooral ook dat er toch wel veel verschillende smaken zijn, ook qua tekst.
We gebruiken overigens maar 2 fonts, maar ik sla de commentaren over te lang tekstlogo etc allemaal op.
Onderstaand 3 varianten van tekst en technieken van dials die we in handen gehad hebben.
Neem van mij aan dat wij ons heir absoluut hard over hebben gebogen!
Dank! Waardeer ik! ![]()
Dank! Wellicht de zilveren eens bekijken en passen als het voor beide uitkomt bij een volgende Rikketik?
Ik een week
Ik moet zeggen dat ik me het minst stoor aan 'Netherlands". Het is eigenwijs of eigenzinnig en dus onderscheidend, het maakt het ook herkenbaar. De the weglaten is dapper.
Vergeet niet te slapen vanavond. ![]()
Dat is geen slechte eigenlijk. Kort de iets te lange naam wat in, informatie blijft behouden, samen met de Netherlands wordt het dan wat compacter en luchtiger.
Maar dat hadden jullie wellicht zelf ook overwogen en besloten niet te doen. ![]()
Dial met alleen Sero er op en de volledige gravure in de kast het mooist en classy
The Netherlands onderin de dial zou ik mooi vinden
Dit ziet er erg tof uit.
De gegraveerde breguet numerals en de kast vormen een schitterende combinatie. Mooi uurwerkje en de afmetingen van de kast.
Ik snap de keuze voor de wijzerset, maar is gewoon niet mijn smaak. Lineaire brush op de wijzerplaat had ik zelf liever gezien als circulaire brush, 3 verschillende lettertypes op de wijzerplaat en optisch de wijzerplaat wat meer omkaderen door bijvoorbeeld een railtrack om de wijzerplaat.
Zomaar wat feedback
succes in ieder geval, een mooie start is gemaakt
Erg knap. Je ziet gewoon dat er lang over nagedacht en hard aan gewerkt is. En het resultaat is navenant.
Veel succes!
Het horloge, het ontwerp, de uitvoering, afwerking, prijszetting, zit allemaal goed.
Net even jullie webpagina bekeken, iets te veel tekst, en dat er bij alle horloges “sold out” staat is wat verwarrend.
Sorry mate, geen IG.
Wat leuk dat jullie dit nu delen. Erg mooi horloge om te zien op de foto’s. Mooie structuur van de wijzerplaat, en mooie kleuren, wijzers en cijfers. En de prijs lijkt me ook prima. Aan de hand van de foto’s dacht ik: de prijs moet ongeveer tussen Archimede (rond 1.000 euro) en Nomos (rond 1.500 euro) in zitten. Dat klopt dus precies. Heel goed!
De tekst Netherlands op de wijzerplaat zou voor mij niet hoeven, maar stoort verder niet.
Al met al, ik ben fan en houd het project in de gaten! ![]()
Top uitgewerkt, top foto’s.
Wat mij betreft klopt hij gewoon erg goed. Er is altijd wel wat te klagen of zeuren, maar je kan ook gewoon je waardering uitspreken.
Kans is groot dat ik er eentje zal bestellen in de presale ![]()
Logisch, hier heb je mogelijk nog invloed op het uiteindelijke ontwerp, op reeds in productie genomen horloges niet meer.
Nee hoor want alles staat al op hun site met pre order en deze afbeeldingen dus ik betwijfel of er dan nog veranderingen gaan plaatsvinden.
Op zich gelijk in, maar OP schrijft in zijn post:
“We zijn benieuwd naar jullie mening, zowel positief als kritisch.”
Dus dan ook niet vreemd opkijken als er ook daadwerkelijk kritisch gekeken en gereageerd wordt.