Service Tissot High Grade uit 1929

Mooi exemplaar hoor :star_struck:

1 like

Prachtig uitgevoerde klus, mijn complimenten! :ok_hand: :grinning:

2 likes

Heerlijk weggelezen, dankjewel!

1 like

Mooi Wilco, knap gedaan

1 like

Nou inderdaad :rofl:

Dank allemaal. Zulke oude uurwerkjes komen meestal wel met een uitdaginkje of wat extra :sweat_smile:

Graag gedaan, daar doe je het voor :grin:

1 like

Ik had um al gezien, maar complimenten. Het is een mooitje. :+1:

Wel met een afschuwelijke FHF ebauche er in. Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan de Gruen cal 885? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Deze is met het onderdeel gereanimeerd:

Ah, die kende ik ook nog niet. Alle andere raderen in dit uurwerk mogen blijkbaar wel stof vangen. :joy:

2 likes

Mooi om te lezen weer, top werk!

1 like

Mooi verslag en knap resultaat! :ok_hand:

1 like

Wat een pracht Tissot. Dat bandje maakt hem helemaal af. Bedankt voor het leuke verslag.

1 like

Dat is netjes gedaan Wilko. Mooi exemplaar ook :ok_hand:

1 like

Prachtig verslag met foto’s, ik heb genoten. Hartelijk dank voor het delen. Mooi werk.

:ok_hand:

:smiling_face:

1 like

Wat een leuk verslag en een vreselijk mooi en leuk horloge. Knap dat je hem weer zo opgeknapt hebt .
weer een onwijs mooie Tissot in je verzameling… :heart_eyes: :star_struck:.
Draag hem maar met heel veel plezier en vaak en veel… :face_with_monocle:
Laat hem maar vaak zien bij welke vintage draag je vandaag…

1 like

Bedankt weer voor dit verslag, mooi om te volgen!

1 like

Mooi gedaan hoor, dank voor het delen.

1 like

Bedankt voor het meenemen in deze reis, prachtig eindresultaat. Vooral in combinatie met deze band :+1:

1 like

Mooi verslag om op zondagochtend met een bakske door te lezen. Mooi gedaan en bedankt voor het delen, Wilko!

1 like

Prachtig weer.
En leuk om te zien.

1 like

Geweldige post. Met veel genoegen gelezen.

1 like

Thanks for the heads up, ik heb nog een stapeltje vroege Tissot polshorloges liggen, bijna allemaal met een variant van dit ebauche :rofl:

1 like

Dank je, gaan we doen :+1:
Al heb ik nog de nodige andere Tissots liggen die ook wat draagtijd verdienen :sweat_smile:

Ja dat is heel mooi uitgepakt. Blijft altijd een beetje afwachten, je selecteert een stukje leer op basis van een online foto, geeft de maten en gewenste model door en dan afwachten. :smiley:

Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties :pray::blush:

2 likes