Sfeer bij juweliers?!

Neen, wel een keer laten servicen.
Mijn Ariadne is gekocht op onze blauwe pagina :grinning:

De sfeer bij juweliers is niet om te harden. Alsof je de tandarts bezoekt.
Noodzakelijk kwaad.

Ongelooflijk dit :neutral_face:

2 likes

1 like

jij hebt er bezwaar tegen dat je geld terug krijgt bij de Lidl?

hahaha

Die Nespresso boys weten hoe het werkt hoor. Dedicated winkels waar ze bewust te weinig personeel neerzetten om de sfeer van exclusiviteit te benadrukken (je staat - zeker met de feestdagen - toch in een rij van tien man voor je koffie, dus dat mĆ³et wel goed wezen) Ć³f online bestellen als Nespresso Club member. De koffiesmaken ā€˜Grand Crusā€™ noemen. Het inpakken alsof je net een overhemd van 200 euro hebt gekocht.

En mind you, Nespresso koffie kost 63 euro per kilo, terwijl je voor 25 a 30 euro per kilo al heule goeie boontjes hebt. Toegegeven, geen verspilling van maalsel zoals met een molentje thuis.

2 likes

Candide ik durf te zeggen jouw posts zijn vermakelijk.
Mag ik jouw handtekening op mijn bil?
Als mijn collegas vragen ā€™ hoe was je weekend 'dan hoef ik enkel mijn bips te laten zien. Instant respect.

4 likes

Zou je reactie zin hebben? Ik vrees dat @Coinoperator het niet snapt, hoe ruimdenkend hij zelf ook denkt dat-ie is. Om met betreffende verkoper te spreken (en dan zonder de chemie tussen Axel & Serge):

(Misschien een dingetje om verder maar off topic te bespreken :confused:)

3 likes

geen probleem!

1 like

Wacht even hoor, ik zie dat je 11 likes hebt dus blijkbaar is iedereen het met je eens. Waarom mag hij geen hekel aan die mensen hebben?

ho ho je zei bilā€¦ dan ook ff 1 op die andere jetsenā€¦

Ben een paar keer binnen geweest bij een high end juwelier en vond vooral de impliciete druk die ze zetten om direct te kopen vervelend. Maar heb dan ook nog nooit een nieuw horloge gekocht.

Andere kant van het spectrum, een vintage horlogezaak in het diepe Zuiden van het land iets van tien jaar geleden;

Ik: goedemiddag, ik had een Omega op je site gezien die ik graag wil passen.

Hij: Oh, die is nog bij Ferrie voor service. Weet je wat, ik stuur hem je volgende week op kun je hem ff dragen en als je het wat vindt dan maak je het geld over.

Ik: Bedankt

Hij; lust je een bak koffie (vrouw des huizes gaat verse koffie zetten dus), dan kun je als je wilt de rest bekijken (en passen).

Daar voel ik me dus op mā€™n gemakā€¦

8 likes

Dat mag natuurlijk best, al is het bijzonder nutteloos. Iedereen heeft recht op zijn mening :slight_smile:

Voor het delen van je mening gelden echter de forumregels en daarin staat dat we hier niet discrimineren en ons enigszins respectvol uitdrukken.

6 likes

Dat moet bij Scorpione geweest zijn.

2 likes

Klopt echter voor een snelle bak vind ik het de beste oplossingā€¦maar absurd duur natuurlijk.

2 likes

voor thuisgebruik wel, zeker omdat het niet veel ruimte inneemt, mijn ECM en molen staan bij mij op een apart werkblad en niet op het aanrecht, die pakken makkelijk een halve meter in het vierkant, en dan heb ik nog een thuismachine van ECM en een relatief kleine molen.

wij hebben op kantoor (daar werken een paar man en deze paardenkop) een Jura XS-95, dat vind ik voor ā€˜niet thuis gebruikā€™ de betere optie, lekker je eigen bonen uitkiezen en er in mikken

6 likes

Waarom voor niet thuis gebruikā€¦ :innocent:

1 like

Ze hebben bij Jura ook wat handzamere modelletjes die thuis ook nog prima op je aanrecht passen. Kost qua machine inderdaad wat meer, maar twee jaar in de rij staan voor die cupjes is op de iets langere termijn ook niet echt voordelig (dan laat ik de Lidl-cups for obvious reasons even buiten beschouwing).

1 like

omdat je een vierkante meter ruimte kwijt bent in je keuken haha!

ook wel een beetje gemeen van je hoor door 7 a 8 te zeggen ipv 7 a 8 dollar :wink:

1 like

In de rij staan :thinking: ā€¦dat doet alleen @Coinoperator
Mensen met internet bestellen dit gewoon online :sunglasses:

1 like