Shoppen in Maastricht

Vrijthof gezeten?
Dat is zo dubbel tegenwoordig. Al die steunmaatregelen en medelijden voor de horeca.

Terecht bij de kleine ondernemer. Maar mijn god, hoe de ketens en zaken op bepaalde locaties met gasten omgaan. Een faillissement hoor je niemand te gunnen dus ik zal me maar niet hardop uitspreken.

1 like

Ik snap even niet wat de toevoeging van genoeg geld (10k) bij je hebben te maken heeft met weg worden gestuurd van een terras?! Anders de volgende keer de 10k nonchalant op tafel gooien. Misschien mag je dan blijven zitten :sweat_smile:

Horeca blijft toch een apart verhaal. Maar als je in je eentje een tafel bezet gaat houden met 10 euro omzet voor koffie en gebak… terwijl diezelfde tafel voor een groter gezelschap is waar 300 tot 400 euro omzet kan worden gemaakt. Dan snap je het zelf ergens denk ik ook wel.

Maar het is meestal de toon die de muziek maakt (vanuit de bediening).

4 likes

Kon gelukkig op een ander terras wel terecht, mocht ik over de 20 euro betalen voor 3 drankjes :joy:

1 like

Leuk! Ben jij ook bij Timeline Watches langs geweest? :sweat_smile:

Het is toch belachelijk hoe mensen zo snel de horeca afblaffen en een slechte recensie posten. De horeca heeft 3x een lockdown achter de rug en wellicht enorme schulden.
Totaal geen personeel meer over.

Als een beleid van een restaurant is om dat tafeltje op te vullen voor eten ipv van een koffie/drankje van paar euro’s snap ik dat.

Tevens, 10k op zak! Poeh wees er trots op!

En precies dat is het probleem, wat mij totaal in het verkeerde keelgat geschoten is! Ik heb zelf waarschijnlijk 2 keer corona gehad (1 keer bevestigd, eerste keer nog geen testmogelijkheden). 8 verzuimdagen, de rest 100% op kantoor gewerkt, geen mogelijkheden om thuis te werken. Het is echt een enorm vervelend gevoel om dan van een terrasje weggestuurd te worden omdat je in de ogen van een horeca-ondernemer een minderwaardige klant bent. Ok 1 kopje koffie en een uur zitten is ook onzin, maar wisten ze vantevoren niet.

Paar weken geleden samen met mijn vriendin wel wat gedronken op dat terras… dus selectief. Selectief weggestuurd worden voelt aan als discriminatie, doe ik zelf niet aan, maar wil ook niet dat dat met mij gebeurd.

Nee, ken ik ook niet…

Dit dus, ik heb al een jaar de nieuwe hesalite 3861, en ik heb nog geen enkel krasje, en als dan poets ik hem er zo weer uit… De hesalite is gewoon de pure Speedy Pro. En het uurwerk is gewoon ronduit fantastisch.

1 like

Ik ga zaterdag shoppen in Gelderland, heb een paar offertes aangevraagd, wellicht dus komend weekend een nieuw topic: Shoppen in stad xxx :joy:

Je gaat wel aardig ver met dat het discriminatie is dat je bent weggestuurd van een terras :joy:.

Vergeet niet in een paar weken kunnen veel dingen veranderen, ander beleid en of vakantie periode waar het drukker is.

4 likes

Heb je nu wel of geen krasje? En heb je hem er daadwerkelijk al uitgepoetst?

Nee, nog geen krasjes…

1 like

Het voelde in ieder geval helemaal niet prettig, of dat dan discriminatie is of, selectie, ik vond het niet in orde. Snap wel dat je dit zegt hoor, dat dat misschien te ver gaat.

Eugene van Baal in Nijmegen is een aanrader…

1 like

Dus hoe makkelijk het is om die daadwerkelijk weg te poetsen is eigenlijk ook niet bekend? Als ik dat nu eens zou weten, het liefst met foto’s… Daarnaast heb ik gelezen dat bij iedere service sowieso Hesalite vervangen wordt, dat stelt me al iets meer gerust ook.

Dat het niet prettig voelde is begrijpelijk!

Succes met shoppen in Gelderland!

1 like

Meer dan 50 jaar oud, hesalite, closed caseback.
Zo heurt het :joy:

6 likes

Ik heb zonder overdrijven al honderd horloges krasvrij gemaakt, een enkel krasje poets je er met een beetje Peek of Brasso en een zachte doek in 5 minuten uit. En als het echt heel heftig is op een heel duur horloge heb ik hier een beschrijving die ik eerder heb gemaakt:

1 like

ik ga even lezen, bedankt!