Was even in het buitenland en had alleen deze mee, eigenlijk vrij snel in elkaar gezet, NH38 en verder alle onderdelen van ebay. Fijn horloge geworden dat ik ook nog eens geen enkele keer gelijk heb hoeven zetten. Explorer kast van 36mm met acryl, het merk bestaat volgens mij niet maar het ziet er top uit al zeg ik het zelf.
Is dat nu een homage aan een homage?
Niet helemaal zelf gebouwd maar wel aangepast.
De overgenomen mod van @ElderRuwy
Voor:
Na:
Een nieuw wijzersetje van Ali. De set die er in zat had zoveel lume dat het tegen de lumed plaat weg viel.
( Zie ik net dat er een klein chipje verf achter op de urenwijzer af is )
Flieger bezel van CT erop gezet, deze gebrushed en ook de kast gebrushed.
Mijn eerste NH35 mod en viel me niets tegen.
Leuk gedaan en het geeft het horloge direct een iets modernere uitstraling!
Thanks
Hoi zelfbouwers en aspiranten,
Even het NA (zelfgebouwd) topic hier ook posten is wel gepast dacht ik?
Laat maar hier of in de topic weten wat jullie ervan vinden
Leuke build maar wees voorzichtig met het S***O logo op de wijzerplaat. Daar is hier op dit forum al rijkelijk over gediscussieerd en soms worden posts hiervoor weggenomen.
Ja, het is een homage aan de onvolprezen Tandorio’s en Steinharts die alles bij elkaar opgeteld duurder is dan de originelen.
Oy ik dacht aan de tudor ranger die een homage is aan de eerste explorers, maar goed…
Was me er niet van bewust dat er nog tussenstappen zijn.
Ja maar dan had er een 12 op de wijzerplaat moeten staan en andere wijzers. Aan de andere kant heeft de originele Explorer (en volgens mij geen enkele andere Explorer) geen gebogen tekst op de wijzerplaat, maar de vintage Ranger wel. Dus het is meer een homage aan het genre dan iets anders.
Ah lekker man, mooi gedaan
Gaaf man
Op het probleempje na vind ik hem supergaaf!!!
Bedankt, het probleem is reeds recht gezet.
Mooi gedaan!
Mooi gedaan hoor!