Joh. Deze vind ik spot on! Mijn tweede build en deze is in een 39mm kast. Die hierboven was 36mm.
Dit model wijzers vind ik het meeste terug in mijn horlogekist dus ik zal ze wel mooi vinden. Op het plaatje was ik bang dat ze te groot/grof zouden zijn. De urenwijzer had misschien nog een millimeter of twee smaller kunnen zijn, maar over het algemeen bezien ben ik helemaal happy. Een mooie zomerknaller
Een ding kwam ik alleen niet helemaal uit. Want ik zag niet waar deze nylon pakking zou kunnen. Of is dat optioneel als er teveel ruimte in de kast zit? Deze zat overigens bij de wijzerplaat in het doosje, dus niet bij de kast of het uurwerk.
Ha Geert, dat is het belangrijkste dat jij het mooi vindt, persoonlijk vind ik ze iets te breed en overheersen ze de wijzerplaat. Maar dat is gewoon boeien toch. Jij vindt het mooi en gaat het dragen, daar gaat het om
Een dag later denk ik dat je gelijk hebt. Vooral de urenwijzer.
Maar het is zo makkelijk gewisseld dat ik eens ga bestellen op Ali om te zien wat dan goed matcht
Had deze in de ‘wat dragen we vandaag’ topic geplaatst, maar op verzoek/verwijzing van @fredpanarai1 post ik mijn eigen 62MAS bouwwerkje ook maar even hier .
Ik probeer een “zwevende” wijzerplaat in het midden van de datumschijf te maken, kijken of dit wat wordt… Vind de uitstraling van de kast wel stoer geworden.
De vraag was: Kun je een wijzerplaat maken van een sigarenbandje? Ziehier de La Galera day-date. Dus het kan. Of je het moet willen is weer een andere vraag….