Ha geeft toch meer inzicht van het modden, zelf vind ik de wijzerplaat niet zoveel spannender dan de 007 maar das een kwestie van smaak. Wel leuk dat je de day wheel veranderd hebt, nu is het een echte Jap . Die bezel past netjes en volgens mij ook minder krasgevoelig. Haha, ja die harentrekkende jubilee hoort er idd bij . Toen ik mijn SKX007j kreeg dacht ik eerst wat is dat voor meuk die band, maar zonder die band is ie niet meer origineel.
Al met al een leuk project geworden en ja natuurlijk moet je in dit topic zijn haha
Dat zeker. Het zit hem ook in de kleine details. Zo heeft de datum uitsparing een wit lijntje. De tekst Divers 200m is wit ipv oranje wat het iets subtieler maakt, maar het grote verschil zitten hem in de indices. Op de 007/009 liggen ze plat op de wijzerplaat, maar bij de 171 liggen ze hoger en hebben een zilveren omlijning. Daardoor ontstaat er iets meer diepte in de wijzerplaat en die zilveren lijntjes spelen heel erg met het licht. Het is in ieder geval moeilijk vast te leggen op de foto, maar hier zie je een klein beetje wat ik bedoel (foto geleend van het wereldwijde web):
Pakte even mijn SKX erbij, tijdje geleden dat ik die gedragen heb. Maar idd in die van jou zit wat meer diepte, maar wat nog mooier is de witte omlijning van de datum. Maar het is een leuke mod geworden , kan natuurlijk niet op tegen mijn SKX007j
Ziet er iets anders uit dan die Swatch @Beavis. Zit hier toevallig ook nog een verhaal bij, bijvoorbeeld wat voor gevecht je hebt moeten leveren om de onderdelen (welke) te krijgen en of het in elkaar zetten (zonder dat er veertjes of schroefjes wegspringen) makelijk ging.
Kortom, leuk verhaal erbij doet het altijd goed
Heb natuurlijk wel even je topic uit 2021 gelezen en geliked, maakt gelijk het verhaal erachter duidelijk. Wel knap, je eerste project in 2021 en in 1 keer zonder problemen gelukt
Paar weken lang af en toe rond zitten neuzen op Ali, screenshots maken en wat digitaal knippen en plakken…
…en op de bestelknop gedrukt om dit te bouwen. Geïnspireerd op meerdere Seiko modellen, al wordt dit uiteraard merkloos. Waarschijnlijk alles volgende week binnen.
En het volgende knip-en-plakwerk project is al van start. Wil graag iets sportief maken Geïnspireerd op jaren '70 vintage modellen.