Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Ja hoop wel dat er nog iets komt. Hebben we weer een excuus om er een aan te schaffen. :wink:

1 like

9 likes

Lekker wijntje he Bas! :wink:

(Heb vrijdag dezelfde gedronken, kreeg een 10 van de Volkskrant. Zeg niet dat die verstand van wijn hebben maar wel lekker :blush:)

Zal de off topic wijn review even compenseren met een andere scuba. :clinking_glasses:

Vanmorgen gewisseld. Deze blauw/groene uit de 80 er jaren. 21 jewels. Gekocht van een Engelse verkoper. Na een servicebeurt door @vouwfietser loopt die weer prachtig!

10 likes

13 likes

5 likes

Deze mocht vandaag mee naar Austerlitz. Afsluiting van een mooi motorseizoen aan de voet van de pyramide met een hoop medeliefhebbers van een prachtig Italiaans merk.

8 likes

Daar staat hij weer de mooie Scambler! Zal wel een gezellige dag zijn geweest!

Supergezellig!! Soep, brood, meet, greet en leuteren over van alles. Zelfs de Boctok is aan de orde geweest, wat wil je nog meer.

2 likes


Kon het niet laten. Wordt vast boze vrouw…

4 likes

Ha ha, leg uit. Waar moet ze boos over worden? (Jouw vrouw neem ik aan.)

Over het fraaie wat links, politiek, georiënteerde vaandel.

Of iets waar ik een watch winder in zie.

Of het feit dat er een paar horloges liggen in half donkere schilderachtige setting. .??? (Heb net een film over Vincent van Gogh gezien)

Kan me niet voorstellen dat mijn vrouw hier iets zou zien dat haar ergernis zou oproepen. :wink:

1 like

Ik denk eerder, dat zij zich dan echt pas realiseert hoeveel horloges hij bezit :joy:

1 like

Tja ik zie er 10. …Russen denk ik… Hij liet al eerder een aardige verzameling zien. Zou ze nooit iets doorgehad hebben? Mijn vrouw zit in het onderwijs, gewoon alles gelijk vertellen, dat is het beste. :grin:

1 like

Vrouw ruilen. Mijn vrouw is net Jan de bouvier

1 like

Ruilen doet huilen. :wink:

Maar weer eens een horloge. :wink:

Voor morgen klaargelegd. Dan ga ik naar les 2 van Russische taal cursus. Best lastig die cursus, maar leuk.

5 likes

Is iets wat nog op mijn lijstje staat. Schijnt indrrdaad zeer moeilijk te leren zijn

2 likes

Vooral die letters die bij ons ook voorkomen maar in het cyrillische Schrift totaal anders uitgesproken worden. Gelukkig wat steun aan de hobby. De P en B, een r en een w. Paketa = Raketa en Boctoc = Wostok of Vostok. :blush:

2 likes

Even een crosspostje, vandaag op een echt alligatorbandje gezet.

7 likes

Vandaag alle onderdelen binnen gekregen om een 710 te modden.
Clean bezel en wijzerplaat van Meranom en een wijzerset van Favinov.

13 likes