Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Mooi kado! Vergelijkbare NOS tegenwoordig voorzien van Molnija 360X calibers. Maar dit is net even wat leuker. Veel plezier ermee.

1 like

nog even 2 naast elkaar, een originele in de staat zoals je ze meestal aantreft en daarnaast een moderne redial

3 likes

Ik heb een komandirskie classic (luchtmacht zie foto die ik ook al postte). Blijft een beetje klein aanvoelen. Moet mijn pols eens meten - dan kunnen jullie een inschatting maken. Bandje is wel top: snel droog, stevig, …
Deze ~30 jaar oude rakker is wel prima waterdichtimage in bad. Nu nog eens wat dieper gaan :smile:

Ik heb een 2e komandirskie classic (parachute) waarvan de datum vastzit. Ik hoor wel een klik, maar er gebeurt niets. Staat op 30… iemand raad ?

5 likes

Zijn er verschillende uitvoeringen van de redials gemaakt ?
De mijne heeft een verdieping in de plaat bij de seconde wijzer en het merk is tijds conform.

1 like

Die wijzerplaten kom je in verschillende uitvoeringen tegen, originele ook trouwens

1 like

Dank je wel voor de uitleg , op watch u seek had ik al info over de historie gevonden ,maar wat jij nu verteld hebt stond er niet bij vermeld .:+1:

Lang naar gezocht maar afgelopen week werd die mij aangeboden, erg blij mee binnenkort ophalen.

8 likes

Thanks, vind ik ook. Het is een oud Casio bandje (die dunne casiobandjes zitten erg prettig :wink:
Groeten,
Marijn

Hallo kameraden!

Kan iemand mij helpen aan zo’n dikke Zim met gekartelde bezel?

Hij ziet er niks te klein uit hoor, lijkt me een pirma maat op jouw pols. :ok_hand:
Geen suggestie voor de datum, verkoper niet eerlijk geweest?

Heb je een plaatje? Ik kan me geen voorstelling maken bij deze omschrijving :wink:

Misschien kan @vouwfietser je helpen? Maar geen idee of hij zoiets nog doet.

s-l300

Zoiets als dit.

Brok Russisch staal.

2 likes

Ah die, wellicht dat @Scudo je daar aan kan helpen?

Ik ken de maat van de Zim niet, maar je zou wellicht ook onderstaande Raketa kunnen overwegen als alternatief.

1 like

@Scudo Verkoopt nooit iets helaas. Of zou hij nu wellicht een uitzondering willen maken? :see_no_evil:

Een raketje is ook prima. :rocket:

??

1 like

Oekraïne helaas… Wel een mooie!

Ja mooie he. Ik heb aardig wat uit de bay gevist inmiddels. Gewoon af en toe googelen. :wink:

1 like

Ha ha ik ging ook weer kijken, want vs was mij niet opgevallen. Prijs wel in dollars inderdaad. Tot nu geen problemen gehad met artikelen uit VS of Oekraïne of Россия. :blush:

1 like

Op Etsy willen er ook nog wel eens een paar staan.

1 like

Waarom helaas? Heb laatst een onderdeel daar gekocht en dat werd zeer snel geleverd.

1 like