Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Dit gevoel heb ik ook bij een aantal nieuwe Vostok modellen, ze hebben een hoog “China made, massaproductie” gehalte en missen de charme van de oudere Vostok.

Dit is gewoon leuk, jammer dat ik hem al lang niet meer uit de kist heb gehad.

8 likes

Erg leuk ding :+1::+1::+1:

1 like

Mooi nostalgisch horloge!

1 like

Bij sommige gelegenheden zou het niet misstaan, vooral als ik in gezelschap van toch een beetje “watch snobs” ben met saai, saaier, saaist collecties. Ik heb er een paar in mijn familie, is gewoon leuk om ze een beetje, laten we zeggen horologisch uit te dagen.

3 likes

Ik ben ook wat saai Remco! :wink:

(Hou je de post in de gaten?) :blush:

Maar toch niet Rolex met hier en daar een Omega saai? Goede horloges daar niet van, maar er zijn er net zoveel van als Zeeman onderbroeken. :innocent:

Tsja, echt goede ontwerpen, ga je steeds mooier vinden is mijn ervaring. Dus vervelen ook eigenlijk niet. En die zitten ook onder de oude Omega’s.

Ik zou best wel wat meer kleuren willen, maar heb dat tot nu beperkt tot 3 schades of grey/green/bleu scuba’s. :sunglasses:

Heb altijd nog wel zin in die prachtige klassieke Komandirskie serie. Maar dan wil ik ze ook allemaal. Ben een rasverzamelaar. Eerst maar eens wat “afslanken”.

Генералски of te wel “Generalski” Zo noemen die toch? Of Admiraal? Адмирал.

4 likes

Ahhhh, en dan eindelijk een beetje kleur in mijn saaie collectie.

Lekker comfortabel ook, was het eerste wat opviel.

6 likes

Zo’n lelijke goudkleurige heb ik ook :wink: Draag 'm dus nooit… :roll_eyes:

4 likes

En hopelijk binnenkort deze ook in de roulatie met een beetje werk (en modden?).

Zou zomaar eens iets van een Amphibia “alpinist” kunnen worden, keuzes, keuzes, keuzes …

Heb nu voor elke dag van de week een Rus tot mijn beschikking, met nog ruimte voor 3 in mijn doos

10 likes

Ze zijn zo lillik dat ze van gekkigheid weer leuk worden :grinning:

10 likes

Iemand een linkje of een verkoper in NL van de vostok amphibia 420059?

1 like

Je kunt ze met een gerust hart in Rusland kopen.
Duurt even maar goedkoper dan in NL als je daar al een nieuwe kunt vinden.

5 likes

Ja, alleen deze is out of stock :frowning:

@SeikOlaf

https://komandirskie.com/catalog/amfibiya/amfibiya_klassika/420к/chasy_amfibiya_420059/

2 likes

Hebben ze hem niet bij Komandirskie.com?
Of anders Ebay? Alleen niet kopen bij Mari-vl daar kwam laatst bij mij een horloge niet van aan.
Edit: ja dus :point_up:

1 like

Beide bedankt. Hij is nog op voorraad daar. Ik ga m bestellen

1 like

https://soviet.market/catalog/amphibian_420/vostok_amphibian_420059.html?pid=119778

Heb ik al een paar keer wat gekocht. Betrouwbaar en snel verstuurd.

1 like

besteld op komandirskie, alleen een paypal bevestiging en geen bevestiging van de site zelf. Iemand hier ervaring mee?

1 like