Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Heb er 2 bestellingen gedaan. Bevestiging komt volledig in het Russisch en mogelijk komt het ook in je Spambox terecht. Maar beide bestellingen zijn sneller als verwacht aangekomen. Kan mogelijk ook even duren met het weekend, weet niet hoe de werkweek er daar uitziet.

1 like

Kwam inderdaad in de spambox. Bedankt voor de expertise. Deze ontbreekt nog bij mij op t gebied van russen

2 likes

Geen punt hoor, komt wel. :+1:

Tot nu alleen goede ervaring met Russische leveranciers. Geen zorgen!

1 like

Leuke collectie al Remco.

No worries, meerdere Boctok liefhebbers hier bestellen regelmatig bij Meranom, Komandirski en Sovjet Market. Tot nu toe altijd probleemloos. Overigens goede keus, ga je hoop lol van krijgen.

4 likes

Een blok Russisch graniet…

9 likes

Beetje Vostok zwaar, ga vanaf nu een beetje ruimer kijken (behalve voor een leuke vintage scuba dude in goede staat en nette prijs). Lastig, ik zoek echt roestvrij staal, meeste wat ik tegenkom en leuk vind is verchroomd.

Ja snap ik. Heb zelf een leuke 24 uurs Raketa gehad. Maar inderdaad chrome.

Inderdaad lastig dat chrome, heb al veel horloges langs me heen laten glijden alleen daarom, vooral horloges die ik ook echt zou dragen. Elke keer als ik een Poljot Pilot Buzzzzzzz voorbij zie komen doet mijn hart pijn.

Enfin de volgende nummer 1 op mijn lijstje is deze:

Als je niets meer te wensen hebt in het leven kun je er beter mee stoppen in mijn mening.

5 likes

De jacht en zoektocht is vaak ook al leuk.

1 like

Van het oude spul is wel heel veel verchroomd, dus de keuze is beperkt. Je kunt kijken naar de Luch amphibian

Of de Raketa amphibian

Poljot amphibian

En anders verguld/goud?

8 likes

Goud is al niet zo mijn ding, maar ook met gold plating heb ik vaak een probleem. Bij mij begint het binnen een week op te lossen. Vind ik doodzonde en houdt me tegen dat soort horloges te dragen, en in mijn filosofie moeten horloges gedragen worden anders horen ze niet in mijn collectie thuis.

Maar je komt met een mooi rijtje om op mijn verlanglijstje te zetten. Top!

1 like

12 likes

@chronospace De rest van mijn Ural horloges.

Die zonder seconde wijzer schijnt een bijzondere te zijn. Volgens de bekende Mark Gordon wel origineel heb ik ergens eens gelezen.

Nog ff het horloge van Mark Gordon erbij

12 likes

@MartijnV prachtige collectie heb je. Als ik het goed heb is die met de centrale secondenwijzer een kaliber 3608 en die zonder secondenwijzer een yk-6

Deze vind ik prachtig… welke is dit?

1 like

Dank je! Volgens mij een oorspronkelijk blauwe scuba, die prachtig egaal grijs sunburst is geworden met de tijd. Dacht niet dat zilvergrijs ooit gevoerd is. :blush:

2 likes

Jammer, vind hem echt super!

1 like

12 likes