Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Mee eens hoor. Maar ik rij Toyota dus moet dan even slikken :wink:

Ha ha, begrijp wel een beetje wat je bedoeld, maar vergis je niet in de Russische technische kwaliteit als ze het nodig vinden.

Bijvoorbeeld militair.

Anyway, Deze SE had ook slordige montage gebreken. Liep super nauwkeurig, maar automatische winder deed het nauwelijks. Is nu weer onderweg naar mij. Ben benieuwd. :wink:

6 likes

Deze staat hoog op mijn verlanglijstje !

1 like

Ah joh, doen ze al jaren niet.
Met schoonheid win je de oorlog niet.


Met aantallen wel :wink:

2 likes

Ik laat me er niet door uit het veld slaan hoor. Sterker: het houdt me van de straat want heb weer klussen te doen :smiley:

1 like

image

Zag m’n foto vandaag terug. Ze liggen er fotogeniek bij. Heel toevallig :smile:

6 likes

Deze van de week weer eens opzoeken.

8 likes

Zou deze er niet mooi bijpassen? :grinning:

5 likes

Neen. Ik wil er net vanaf denk ik :thinking: ze zijn te klein voor m’n pols.

Ok jammer. Zou een mooie historische connectie aan de militair georiënteerde collectie geven.

Anders @BG1 een pb sturen. :blush:

1 like

Hoe kom je daar nou weer aan :rofl:

1 like

Gisteren mijn 470 sniper dial

13 likes

Eindelijk klaar:

Linkje naar het verslag voor wie hem nog niet had gelezen:

12 likes

Vandaag deze.

Even een paar inkervingen gemaakt bij de aanzet van een goedkoop 20mm vintage bandje om het passend te krijgen voor de 18mm die dit horloge vraagt. Denk dat het zelfs nog iets extremer mag, denk dat het best een 22mm bandje mag worden.

Enige kritiekpunt voor dit horloge, die 18mm smalle bandjes die je er op moet zetten.

8 likes

Verder wel een mooi horloge hoor! :wink:

Hoe zit het met die metalen band? Was dat niks?

Andere suggestie, een gevulde band om meer body te krijgen. Kan in alle kleuren uiteraard.
Doe ik ook bij de Sturmanskie’s. Die hebben zelfde euvel. Veel vintage modellen. Idee van @BG1 alweer. :wink:

3 likes

Erg mooi geworden. En zo te zien in het topic een inspiratie voor velen :muscle: :+1:

1 like

Thanks! Ja mooi hè, dat is nog het leukste.

1 like

NOS штурманские. Voor morgen klaargelegd. Fijn horloge, komt van Poljot24.

10 likes

Mee eens! Zeer geslaagd! Dat oranje en zilvergrijs combineert geweldig. Mooie bezel en band. :blush:

Je krijgt er in zin om zelf weer eens te modden. Dat had ik ook met de creaties van de onvolprezen @Dao. :wink:

3 likes

Net bericht gehad dat mijn amphibia is verzonden. 2-4 weekjes :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

7 likes