Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Heb er een paar weggegeven

Wat is dit? Hele wazige site met best bijzondere dingen. Horloges voor 6 of 7 euro maar ook hele dure.
Ben er niet helemaal achter of ze willen opsturen.
Google vertaal red het ook niet helemaal

Waarde komt wel overeen met hetgeen wordt aangeboden. Zijn nu eenmaal horloges die niet heel gewild zijn en daardoor goedkoper zoals de Zaria.
Stuurt ook netjes op via Oekrainse post, heb je problemen gelieve direct contact op te nemen met de verkoper. Schat in dat zijn Engels niet al te best is dus wordt communiceren lastig.
Hij is in ieder geval wel gelovig: Да благословит вас Господь. (God zij met je)

1 like

Leuke site wel. Ziet er wel betrouwbaar uit. Maar inderdaad steeds eerst vertalen. Ik zou ze een email sturen in engels of ze naar nederland versturen en paypal accepteren. Of zoiets.

Als ze dan netjes antwoorden kun je misschien eens wat bestellen om te testen?

Inderdaad… belachelijk goedkoop 6€
Linkje

Vandaag mag deze buiten spelen

7 likes

Een kanarie als mijngasdetector…

1 like

Vandaag een Poljot chronograaf voor den dag gehaald.

7 likes

Deze gaat in de verkoop voor 65.
PB mag :wink:

Met een naar rood verkleurende dial bij mijngas detectie? :thinking::wink:

Ik wil potdorie tritium zien op een Vostok … en ik wil een andere keus hebben dan G-Shock’s voor het iets ruigere en donkere werk.

Een Adina Country master Underground hommage heb ik al.

Ik heb al een tijdje een Komandirskie 280 kast op het oog die ik wil modden als serieus goed te gebruiken horloge voor ondergronds gebruik.

En vandaag dragen we deze, datum was de vorige keer blijven steken op de 15.

Even die chronograaf laten draaien

5 likes

:grinning:
Vostok europe heeft die wel meen ik.

https://www.vostok-europe.com/yn84-597d541/

Zo iets?

1 like

Weet ik. Geloof speciaal gemaakt voor een expeditie in de Krubera-Voronia grot.

Maar ik wil een Vostok met tritium.

Je bedoelt een echte mechanische uit Rusland? Deze Europe versie heeft wel tritium volgens beschrijving.

Ik krijg geen klik met het Vostok Europe aanbod. In mijn ogen hebben ze hun utilitaire charme verloren die ik zo vreselijk kan waarderen in bepaalde Vostok ontwerpen.

1 like

Snap ik. Heb een dial time gehad en weer verkocht. Wel mooie bouwkwaliteit.

Mooie strap heb je erbij. Welke is dat als ik vragen mag? En welk type Vostok?
Ik begin steeds meer interesse in deze Russische klokjes te krijgen. Heb laatst een Amphibian 100510 overgenomen van @Sub-Zero en nu eentje van @Roger_R.

3 likes

Thnx !:+1: Dat is Vostok Amphibian 420378
Is nog een op voorraad hier : https://soviet.market/catalog/amphibian_420/vostok_amphibian_orange_scuba_dude_420378.html

1 like

Scuba chick. Een eigen illustratie op de wijzerplaat gephotoshopt. Als parodie op de scuba dude.

Tanks. Maar ff bestellen :grin:

1 like