Zo! Die is gaaf! Welk model/uitvoering is dit? Of is het een gemodde?
Haha, snap je reactie nu ik mijn bericht zo lees. Maar ik bedoel met Boctok land dit forum. Heb de afgelopen drie weken dus in NL mij de pokken gewerkt. Had graag voor jullie de pakjes in Moskou opgehaald maar helaas.
Is een kast die ik via de baai in de Oekraïne heb gevonden. Geloof twee tientjes of zo. Ook ik vond de kast gelijk mooi en had nog een Amphibia caliber liggen. Alles samengebouwd en afgeregeld. Top watch!!
Aha! Ik wist dat je graag Amphibia’s mishandelt met je autoband, maar af en toe mogen ze 't dus ook terug doen met de horlogeband?
Of misschien stel ik me aan en moet ik dat bandje nog een kans geven?
Prima bandje hoor. En geloof me, als het bij mij niet lekker zit, is het binnen 5 minuten over.
Licht, maar toch niet té fragiel, en dat met het epileerverhaal heb ik geen last van (ondanks apenarmen)
Hier ook 3 pakketjes die niet lijken te bewegen. Argh. Mijn eerste Vostoks
Mooie wijzerplaat uitstekende bezel erbij gezocht ook
Tja bij mij ook. Er staat bij mij precies hetzelfde en kan hem ook niet meer traceren
Ik wacht nu ook al een week op een update, hij is vrijgegeven door de douane dus wachten tot ie 't vliegtuig opgaat
Idem hier.
Heb gisteren een mailtje naar Komandirskie gedaan om te horen of hij weet hoe (of) de poschta nog werkt
Vrolijk werk denk ik! Succes!
NA:
Hallo allemaal. Er stond al langere tijd een Vostok Amphibia Scuba dude op mijn verlanglijstje. Het moest de groen/blauwe dial zijn en dan een case met 22 lugwidth. Dat is makkelijk bandjas wisselen met de Seiko Turtle en Seiko Sport. Dus eigenlijk het model 059 op case 90, 100, 110, 150 of 710. Na veel kijken en lezen moest het de 110059 of 710059 worden. Echter zijn deze modeelen bij de russische sites vaak out of stock. Is dit misschien een erg gevraagd model? En waarom maken ze er dan niet gewoon meer? Vragen vragen. Gisterenavond toch een kunnen bestellen op Christopplcity. De 710059 , ik geloof dat de ministry case wordt genoemd. Nu maar afwachten wanneer ze arriveert. Ik. En heel benieuwd naar hoe de kleur van de dial er in werkelijkheid uitziet. Op verschillende foto’s toint ie de ene keer blauwer of groener dan op de andere foto.
Wat ik denk ik wel direct ga doen is de bezel en de bovenkant van de case brushen met een schuurspons. Ik zie dat dit een stuk mooier toont dan dat extreem verchroomde vanuit de fabriek. Misschien later ook een andere bezel bestellen maar daarvoor wil ik eerst de kleur van de dial zelf een keer zien. Tips en trucks zijn altijd welkom. Foto’s zullen hopelijk snel volgen.
Jazeker, mensen zijn super blij.
We zijn de enige die in Emmen een brunch bezorgen.
Weer eens wat anders dan een vol terras
Deze laat aardig de kleur zien van de huidige blauwe scuba. Bijzonder mooi in het echt! Vergeet niet dat wanneer er een nieuwe batch aangemaakt zou worden, de kleur waarschijnlijk weer iets veranderd. Dat is in de historie steeds gebleken.
Goede actie André!
Zal alleen heel blij zijn wanneer je weer uitgebreid op terras kunt gaan zitten of uit eten.
Nou inderdaad, anders wij wel
Leuk ding.
Brushen kun je ook goed doen met een schuurblokje uit de bouwmarkt. Zelf gebruik ik korrel 100.
Met deze blokjes kun je net iets makkelijker rechte lijnen trekken.
Nog beter zijn blokjes die er speciaal voor zijn gemaakt maar ik vind €1,80 al duur zat voor een Vostok