Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Jongens ik ben vandaag heel blij geworden. Waarom? Omdat ik binnenkort mijn nieuw aangeschafte Sturmanskie op de mat verwacht.

Was al een tijd op zoek en ik ben velen tegen gekomen waarvan mij de moed in de schoenen zakte. Of te duur of ze zagen er niet uit.

Dank zij dit mooie forum en met name Jan @Omega_73, Bas @BG1 en uiteindelijk Geoffry @Geoffrey
welke een heel scala aan Sturmanskies heeft, kon en mocht ik eentje van hem overnemen. Happy me :grin:

Dit is hem geworden:

:heart_eyes::heart_eyes:

13 likes

Mooi man! Heel goede keus! :+1:

Prachtig , kanjer is het !:ok_hand:

Ze raken dunner gezaaid , ik denk met een jaar of wat vind je ze niet meer voor een normale prijs .

1 like

Ik hoop het Jan. Ik had keuze uit wel 15 verschillende. Weet je wel hoe moeilijk dat is :sweat_smile:

Absoluut Bert

1 like

Nu al haast niet meer. Kwam ze tegen voor rond de 1000 euro :scream:

ja , ik weet het :joy:

1 like

Fraai ding! Veel plezier ervan!

1 like

Omdat deze dichtbij de grijze militaire uitvoering komt.
Zie bijv ook ook de Okeah serie. Ga zo door Anno!

2 likes

Een Okeah is al lastig ……
Ik ben nu even uit gekocht maar staat wel op het lijstje . :slightly_smiling_face:

1 like

Wil je dan een echte oude of een reisseu?

1 like

Ik denk dat ik wel een 80/90 wil hebben .

1 like

Mooie uitdaging! Ik zou zeggen niet te goedkoop willen gaan, krijg je spijt van.

2 likes

ja , dat dacht ik ook , ik vind het trouwens net een Tudor Heritage Monte Carlo , en die is ook heel mooi :wink:

1 like

Ha ha! Keuzes! :wink:

2 likes

haha , die kost een beetje ……

1 like

Mooi man, gefeliciteerd en geniet ervan. Ze verdienen het, goede keus!!

2 likes

Prachtig! Hele goede keuze!
Kijk hier zelf ook al een tijdje naar…

Mocht iemand er van af willen voor een mooie prijs mag een pm gestuurd worden :smile:

1 like


Ze zijn er nog wel maar Ukraine ……

2 likes

Zijn nog best veel verschillende uitvoeringen.

3 likes