Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

33 tank

9 likes

9 likes


Titanium Vostok Amphibia

11 likes

@mbovenka:
Voor mij een van de mooiste 3133’s! Staat nog steeds op mijn wensenlijstje, maar wel (bijna) NOS.

Deze CCCP versies kan ik bijna nergens vinden.
Vind ze wel mooier met kroonbeschermer.

1 like

Gisteravond een leuke kirovskie gescoord op ebay. Zelfs met de extra kosten van het ellendige global shipping program een koopje. Verkoper had duidelijk niet door dat het een 14k rose gouden kast is :sweat_smile:

19 likes

Hoeveel weegt hij? :wink:

Mooi model trouwens. Met die sierlijke lugs.

1 like

Je mag me altijd contacteren. :slight_smile:️:wink:

Oei daar vraag je me wat, heb geen idee

I.v.m. die goudwaarde.

Geintje, ik denk niet dat je hem gaat smelten. :blush:

1 like

Ik vroeg me al een tijdje af of er gouden horloges werden gemaakt/verkocht in de Sovjet-Unie. Bedankt voor je antwoord op de vraag die ik niet gesteld heb! :sweat_smile: Ik ben wel benieuwd welke arts of partijbons toegang had tot zo’n horloge.

Je ‘moet’ er nog wel even een mooi bandje op zetten. Vind ik dan. :v:

1 like

Ja er is een heel breed scala van gouden horloges, volgens mij heeft elk merk wel één of meerdere 14k modellen gehad. Toevallig staat er een inscriptie op de achterkant dus ben benieuwd of we erachter kunnen komen van wie hij oorspronkelijk was.

4 likes

Misschien een foto ervan? Best interessant.

1 like

Gisteren de Okeah na 4 jaar op de bijgeleverde haaien lederen band gezet. Ook wel mooi eigenlijk. Geeft weer hernieuwd draag plezier. :blush:

6 likes

Ik kan op basis van deze foto er nog niet veel van maken.

3 likes

Nee ik ook niet. Beetje rommelig gedaan?

1 like

Ja precies op een gouden horloge verwacht je wel iets betere graveer werk

1 like

Zou leuk zijn als je het verhaal erachter kende. Maar die kans is klein denk ik.

1 like

Vandaag de derde scuba, maar niet de minste. Prachtig groen blauwe dial. Deze is iets ouder, cccp horloge. Bijgenaamd “Old lady” door de engelse verkoper. Perfect geserviced door @vouwfietser.

4 likes

"Aan Grigori
van
Ivan en Nina
Kiev
1966"

In het Russisch kan je een naam vervoegen, zodat er geen “aan” voor hoeft om dezelfde betekenis te krijgen. Dus technisch gezien staat het woordje “aan” er niet, maar dat betekent het wel :hugs:

5 likes

Top bedankt zover was ik nog niet gekomen, ik dat dat die G achter de 20 voor December kon staan. maar het is gewoon год :sweat_smile:

2 likes