Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Dat is idd ook een mooie combi, doe ik ook nog wel eens👍
Nu zit de bezel op een andere Amphibia.


@DirkT De kleur van de AM bezel is op onderstaande foto wat beter te zien.

8 likes

9 likes

En daar zijn de andere wijzers :smile:
Ook een mooie combi en totaal anders.:+1:

2 likes

@Dao heeft geloof ik ook nog ergens een zwaar gemanipuleerde bezel liggen die het mooi doet bij de blauwe scuba. En one of a kind :wink:

1 like

Is een ander horloge he :upside_down_face:

1 like

5 likes

:+1:

1 like

12 likes

Een mooie!
Interessant hoe de kikvorsman als beeldmerk gewoon stug standhoudt vanuit de Sovjet-Unie tot in de huidige Russische federatie.

1 like

Deze week deze Russen om de pols gedaan, blijft mooi en leuk spul!!


image

9 likes

Vooral de Poljot Aviator ziet er geweldig uit. Mooie vertaling van Laco B-Uhr. Hoe groot is de klok?

1 like

dank.

40mm

Dat is tenminste een klok die je kunt dragen. Normaal formaat B-Uhr (Laco/Wempe) waren 55mm. Daar kan je helaas niet mee rondlopen, tenzij je polsen formaat Arnold Schwarzenegger hebt. Die kwam ook weg met het dragen van een Zlatoust van 60mm :slight_smile:

1 like

Klopt.

Is een super leuk en veelzijdig horloge.
Formaat werkt hierbij zeker bij mee.

Leuke hand-opwinder is het, tikt lekker luidruchtig door de secondes heen. Heerlijk.

Haha, inderdaad herkenbaar. Als ik met de Molnija 3602 op de bank zit krijg ik steevast commentaar van de rest van de familie dat ze de TV niet meer horen en gek worden van het “getik”. Of ik even die andere Rus wil omdoen. :joy:

Elektronika B6-202

10 likes

Mooie electronica Mark! Ik pak morgen mijn mijn re isseu er ook weer eens bij. Die lopen ook maar door in de kist. :wink:

7 likes

De oudjes stoppen er nogal snel mee, ik had een aantal van de B6-02 en B6-202 modellen voorzien van een verse batterij, maar de B6-02s zijn allemaal alweer levenloos :grimacing:

1 like

Dat geloof ik Mark. Oude auto’s verbruiken ook 1,5 keer zoveel. :blush:

2 likes

Kirovskie Sputnik eerste serie 1957-1960

7 likes