Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Tjah er zijn heel veel zoektermen als je foutgespelde items wil meenemen in je zoektocht.
Wat je sowieso moet weten is dat niet alle Ebay sites dezelfde en alle resultaten wereldwijd tonen.
Dat is de reden dat ik meestal ebay.de gebruik. Als je daar begint met zoektermen als vostok, wostok, boctok, soviet, sowjet en udssr zou je een heel eind moeten komen.

1 like

Gaat na een flinke draagbeurt weer de doos in maar nu met een hoog gepolijste Vostok gesp:

Gaat bij het modden vooral om de kleine details, heb nog altijd het gevoel dat het horloge niet af is.

4 likes

Even wegleggen wil dan wel eens helpen.

Bedankt!

Dat van die spelfouten had ik nog niet bedacht.

Ik weet dat resultaten op verschillende eBay websites niet hetzelfde zijn. Ik kijk dus af en toe op de Italiaanse, Spaanse en Britse eBay. Zo heb ik mijn Cyrillisch Zwarte 3133 weten te bemachtigen. :slight_smile:

Iemand hier tips / een goede tutorial voor?

Ken je de youtube filmpjes van ratfacedgit van WUS?

1 like

Oja is dat die Texaan ofzo? Had nog niet iets gezien t.a.v. springveer maar dat zou ik eens na kunnen gaan inderdaad.

Hij heeft voor bijna alle calibers filmpjes gemaakt volgens mij. Ik denk dat ik een deel gedownload heb, dus als je een specifieke zoekt kan ik ff kijken wat ik heb staan.

Welk caliber is het?

1 like

2414a :+1:t2:
Al zal het niet veel verschil maken en bij alle Vostoks wel hetzelfde zijn?

Ja dat zijn goede heel duidelijke filmpjes. Alleen praat de goede man continu en heeft jazz muziek op de achtergrond. Toch knap, praten en werken tegelijk. Met plezier naar gekeken.

1 like

https://www.youtube.com/channel/UCOYdWxkj-MVAHaYnrQyABow

1 like

Bedankt!

Hoe doe je dat trouwens, heb je daar een apparaatje voor?

1 like

Ja zo’n blauw kastje met rode knop, bij google zie je meteen. Paar euro bij Aliexpress en vorige keer gelukt (ook bij een vostok)

1 like

Oké thanks :+1:

9 likes

Deze is vandaag binnengekomen. Bijzonder mooie doos erbij. CCCP model CP-7015-02. Draagt bijzonder plezierig.

12 likes

Heb er niks meer aan gedaan maar nu loopt ie na 3 dagen gemiddeld - 8 seconden. Dat vind ik prima maar wel apart dat ie na het “afregelen” eerst +46 liep en nu - 8.
Toch maar even in de gaten blijven houden.

1 like

Haha kijk het hamer-en-sikkel embleem op 18:00 uur. Lijkt wel Aeroflot plagiaat. :joy:
Hoeveel kost zoiets en behoudt het daadwerkelijk waarde?

De prijzen op internet lopen nogal uiteen. Ik heb hem voor totaal 175 euro hier gekregen. Vond dat acceptabel. Of het zijn waarde behoud? Ik schrijf hier vast niet zo heel op af😉

1 like