Oei Yannick, dilemma’s. Vanavond net voor een paar honderd euro spullen bij Selva besteld. Daarnaast heb ik ook nog een aantal Boctok projectjes lopen. Dus sla even over. Maar snap in jouw situatie volkomen dat als je iet mooiers voorbij ziet komen funds nodig hebt. Veel succes met de verkoop.
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin twee maanden terug, dat scheelt pas een hoop
Thanks!
Morgen secret klusje voor een multinational. Heb dus een onopvallend tijdmachine nodig. Deze black diver leek mij de beste kameraad. PS, datums doe ik niet aan, te veel werk en kan het toch niet lezen.
Klokjes rules
Helpt het niet als je ze eerst wast? Helpt bij mij wel altijd. Gewoon in zo’n ondergoedzakje (of hoe dat ook noemt) doen en in de wasmachine meedraaien.
Ik ga mee. Verveeld nooit deze frisse verschijning!
Voor mij dus geen sterren en strepen, maar een klassieke Raketa. Simpel en krachtig.
En dat op mijn overwegend roze thuiswerkplek…
Roze?
Werk ze Huub!
Haha ja kamer van mijn dochter
Dikke indexen, tv kast, van die groeven op de kast.
Jep dit ademt pure Raketa!
“Vostok”, op dat moment nog de Eerste Moskouse Horlogefabriek, die handigerwijs in 1942 een slordige 1000km aan de andere kant van de rivier Kama werd verplaatst.
Maakte eind jaren vijftig deze “Sputnik” naar aanleiding van de eerste kunstmaan in 1957 . De space race en het ontdekken van nieuwe gebieden leefde in de Sovjetunie net zoals hier!
De Sputnik maakt rondjes en laat de seconden zien, erg leuk!
zal het proberen, ik schopte al vaak al uit met soda en goed naspoelen ,het zijn mooie banden qua kleur en combinatie vaak moeier dan rvs.
mist er iets op 6 of is het echt een punt. mooie horloge .