Nog steeds een mooie Rus.
Mooie reisseu!
Ik zou het niet doen. Alleen laten schoonmaken en eventueel minimaal restaureren. Een ultrasone reiniging of mogelijk wasbenzine kan al een groot verschil maken met behoud van het vintage uiterlijk en de waarde.
Wasbenzine is meestal safe voor wijzerplaten?
Heren… Tot mijn grote spijt moet ik het overlijden bekend maken van mijn CCCP horloge… Het begon met wat zwaarder opwinden… 2 dagen later zag ik wat glinstertjes op de dial… Weet ondertussen ook waar het vandaan komt…
Wat zonde, vergeten grote beurt te laten uitvoeren. Na 43.800 uur is het wel olie verversen. Is nog wel reparabel toch?
Mijn medeleven gewenst.
Niets heeft het eeuwige leven. Maar gelukkig kan je hem wel vervangen door een mooie automatisch broertje.
Gisteren cadeautje gekregen van mijn beste maatje. (Drievoudig Zilveren Camera winnaar) Hij is altijd een beetje teleurgesteld in mijn horloge fotografie kwaliteiten wat ik vanuit zijn positie wel weer kan begrijpen. Dus kreeg ik gisteren als verrassing, een inklapbare mini foto studio in de hoop dat kiekjes resultaten een stuk beter worden. Vanmorgen aan de slag geweest met de Sturmanski en inderdaad, er is hoop.
Reparabel, jazeker… Maar rendabel? Dat vraag ik me af…
Zoveel had ie nog lang niet gelopen…
Duidelijk gevalletje Bovag garantie.
Helaas… Bovag gaf geen gehoor… Naja ik zie het maar weer als een mooie manier om te oefenen! Hij zit weer in elkaar en nu maar ff kijken voor een vervangend uurwerk!
Leuke hobby Dirk!
Bedankt voor de aanbieding! Maar ik ga denk ik toch voor een vervangend uurwerk. Lijkt me wel leuk om hem weer werkend te krijgen.