heren - ik heb spijt dat ik dan tóch niet anno’s Elektronica’s heb gekocht. ik ga er nu eentje van technochas.ru bestellen.
ik twijfel tussen de 55 of de 77A.
wat is het verschil (buiten hetgeen ik op de dial zie) of waar moet ik op letten?
zijn er bandjes van daar aan- of af te raden?
Kun je Google vertalen niet aanzetten? Heb toendertijd gekozen voor 54 en 55. 54 omdat ik een exact vintage voorbeeld vond op internet in een museumpje. En de 55 voor de meest aansprekende functies. Geen spijt van gehad. Kosten ook weinig die dingen. Bandjes had ik zelf nog genoeg liggen. Ik meen dat die 77 meer mogelijkheden had voor kalender. De 55 heeft goede timer mogelijkheden. Is een heel gestudeer.
Moet ik nou om elf uur in de ochtend Vostok vrijdag nog aanslingeren ? Schande. Dan ook maar meteen met de mooiste Vostok van het forum
Sorry Eddie! Het is weer vrijdag inderdaad.
Ter ere van de tour van Biden. Foto van een koudere dag.
Sorry jongens, zit nog even in een feestkatertje van gisteren. Allereerst iedereen een happy Boctok Friday toegewenst. De mijne kan in ieder geval niet meer stuk.
Gisteren bewust gepland thuisgekomen van Zweden om op tijd te zijn voor de examenuitslagen. Maar eerst lag er via de post een onafgemaakt projectje welke ik via dit forum had kunnen scoren. Vond deze Boctok mooie componenten hebben om er een lopend succes van te gaan maken. Het andere succes kwam gisteren om 15:00 uur. Onze zoon heeft zijn VWO diploma. Afgelopen 1,5 jaar was nou niet heel erg optimaal voor een perfecte eindexamen voorbereiding. Maar hij heeft het wel geflikt. Zo trots op hem!
Ja klopt, draagt ook goed, maar ik vind de 22mm bandaanzet i.c.m. die kast niet mooi. Dat had 20mm moeten zijn. Maar hij draagt idd prettig, ik heb m ook gehad👍
Gefeliciteerd, een mooi feest in huize DirkT
поздравляю с сыном!
Gefeliciteerd DirkT jr.
Besteld. Ben erg benieuwd!
En toen was het vrijdag de 11e en kwam ik thuis van vakantie…
2 Russische knallers lagen op me te wachten:
1x Vostok Amphibia 420 met scubaman. Moet nog even op maat gemaakt maar ik vind dit goed genoeg voor mn eerste Vostok Friday .
1x Komandirskie (type is me even ontgaan, vond hem vooral dik)
En samen!
Today was a good day (al blijft het wel jammer dat de vakantie voorbij is)
Gefeliciteerd met de geslaagde NA’s. En jammer ja nu het “weer” fantastisch is!
Mooie aanwinst(en). De scubadude is altijd een goede keus, zeker met deze prachtige kleur wijzerplaat.
En die Sturmanski is een bijzondere hoor. Proficiat.
Hé die heb ik ook in die kleur! Erg tof horloge
Gefeliciteerd met de aanwinsten!
Dank heren .
Bracelet van de Amphibia nu ook op maat gemaakt, dank @lassale voor het tooltje, werkte perfect!
Vostok Saturday voor mij !