Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Mooi geworden Marijn! Nu is hij ook nog unieker geworden. :blush:

2 likes

Goedemorgen,

Deze vandaag. Het is waarschijnlijk een dameshorloge, maar het kan net (vind ik).

8 likes

Ja gaat prima, deze bezel past op de 420, en ik had nog een rvs Vostok kroon met logo liggen :wink:
Veel draagbaarder nu. Echt wel blij mee eigenlijk. De 420 is samen met de 710 toch wel de best draagbare kast in mijn ogen.
Ik heb de kast van de Baikal met band netjes opgeborgen want het moet als originele set terug te bouwen zijn natuurlijk.
Ik heb alleen nu een compleet uurwerk over met wijzers en wijzerplaat. Misschien even een kastje voor bestellen of hopen dat hier iemand iets heeft liggen. Dan kan ik het weer opbouwen en iemand anders er weer blij mee maken :wink:

3 likes

Ja toch, complete Baikal 670 naar 420 transformatie. :grin:

3 likes

Dat las ik dus laatst ook ergens!

1 like

Ja ik had al een wattenstaafje in de koffieprut gedrukt en over de wijzers gewreven. Hielp een klein beetje :grin:

Of moet het met vloeibare koffie🤔

3 likes

Ja met vloeibaar :sweat_smile:

3 likes

er gaat ook weer een hoop veranderen met import buiten de EU.

Koop je vaak spullen uit het buitenland? Dan is het goed om te weten dat er vanaf 1 juli nieuwe regels gelden als je iets koopt buiten de Europese Unie. Je betaalt dan áltijd btw over je aankoop. Ook als de waarde lager is dan € 22. Meer weten? Kijk op postnl.nl/btw.

2 likes

www.postnl.nl/campagnes/aankopen-buitenland.

3 likes

Bedankt voor het delen , ik heb het doorgenomen :+1:

2 likes

Bah, ze maken het steeds minder leuk :unamused:

3 likes

Anno, denk dat dit inderdaad nog het beste werkt wil je direct resultaat krijgen van hetgeen je wenst.

3 likes

Voor nieuwe lume gebruik je 2 componenten. Lume poeder en lume fixeer. Je hoeft bij oude lume alleen aan de onderkant met een kwastje wat lume fixeer te doen.

5 likes

Goede tip, Hans!
Weet jij misschien wat dat voor spul is?

1 like

In Duitsland noemen ze het lume bindemittel. Hier heb je lume + bindemittel.

3 likes

En zou daar de 100 nog aan toe willen voegen Marijn. Ook een fijne kast die goed op de pols ligt.

1 like

Dank, mooie prijs ook, dus direct besteld! :+1:t2::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Mag wel een beschermingspak aan trekken Huub :sweat_smile:

4 likes

Ik laat wel weten hoe het afloopt :sweat_smile:
Ik hou nou eenmaal niet van lege wijzers :stuck_out_tongue_winking_eye: Moet je wat voor overhebben…

4 likes

11 likes