Jij hebt mijn wijzers en ik de jouwe Jan
Je weet hoe dat gaat in Chistopol Anno. “Hey Dmitry mijn wijzers zijn op,”. Neem maar een paar van mij Pjotr. Als volgende week een paar van jou krijg.
De tu22 kon bijtanken in de lucht. Was in de tijd van de koude oorlog een bedreiging. Leer ik net. Interessant weer allemaal.
Russen die proberen te tanken in de lucht klinkt inderdaad erg riskant…
Onderschat ze niet David. Wie moesten de ruimte missies vele jaren verzorgen omdat raketten van NASA het niet konden?
Plaatje bij het praatje.
backfire
NAVO code naam.
Ja, dat is jammer hè! Ik heb het wel eens met koffie geprobeerd en je leest ook verhalen over thee. Toch lastig om het op de juiste kleur te krijgen, of je moet het helemaal over doen met nieuwe gekleurde ‘aged’ lume. Te koop via oa ebay, maar heb ik nog geen ervaring mee.
Onderstaande horloge heb ik gekocht juist vanwege het feit dat de verouderde lume nog compleet is. Nu een kwestie van fixeren of zo, zodat het zo mooi blijft
Mooie paddle hands 119! Ja je ziet nog weleens dat er een stukje uitvalt. Zou je de wijzers ergens mee kunnen lakken (fixeren) zodat het een geheel blijft?
Ja dat was mijn gedachte ook. Misschien transparante lak of secondelijm of iets dergelijks. En dan aan de achterkant van de wijzer natuurlijk, zodat het gezicht aan de voorkant precies hetzelfde blijft. Hmmm nog eens even op broeden…
En intussen moed verzamelen voor het openen van de motorkap, want de buitenkant zag er al niet erg smakelijk uit! Hier een voor-en-na van de bezel:
Wilde het spannend houden
Klopt
Ziet er weer strak uit Huub!
Ik was bezig met twee personen met een verkoop van de Baikal. Deze verkopen gingen niet door en toen dacht ik, tsja het blijft een tof ding maar die 670 kast is niet echt mijn ding…
Ik had nog een 420 in de verkoop en van het een kwam het ander. Dit had ik veel eerder moeten doen . Nu is het voorlopig wel weer een blijvertje!
Toffe oplossing!!
Past het met de bezel en de kroon? Bij de 420 heb je niet heel veel ruimte, toch?