Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

super gaaf! Een Komandirskie 3133 chrono.

13 likes

Vet !!! :ok_hand:

1 like

Heel leuk cadeau Bert! :+1:

Stoer ding!

1 like

Dank je Jan ! :+1:

1 like

Ook weer eens meedoen hier met de Molnija.

15 likes

Voor de verzamelaars:
Ik ga deze ergens deze week in het blauw zetten. Nummer 119 van 200. :wink:

Als er interesse is kun je me ook pm en :wink:

9 likes

Via een YT kanaal “Chillin’ wit’ Watches” werd ik geattendeerd op een goedkoper alternatief voor Meranom, volgens zeggen even officieel en betrouwbaar.

Het gaat om de website https://online.vostokinc.com/. De prijzen zijn inderdaad flink lager. Een Komandirskie kost omgerekend 22 euro versus 31 euro bij Meranom. Iemand al ervaring mee?

Vostokinc:

Meranom:

3 likes

camping het eerste biertje

11 likes

![DSCN1009|666x500] Radio Kootwijk wij hebben genoten, ik ben op mij dpl plaats geweest Harderwijk, en mijn vrouw heeft een verzorgde vakantie gehad ik hoop het altijd voor haar te kunnen doen ze heeft CP

8 likes

Richard , ik ben onbekend met CP en heb het opgezocht , bedoel je Cerebrale parese ?
Fijn dat jullie vakantie hebben gehad !
dpl kan ik niet vinden , weet niet waar dat voor staat …

2 likes

mijn vrouw heeft Cerebrale parese idd ,ik ken haar al van jongs uit de straat ,en werd vaak gepest ik ben altijd bij haar geweest ,en voor haar op moest komen al 50 jaar en ik hoop het nog zo’n tijd te doen ,de dienstplicht te Harderwijk voor boordschutter yp 408 op geleid, en toen naar Drenthe 44 painfbat Zuidlaren

2 likes

15 likes

Mogguh heren , Mig 29 3133 vandaag :slightly_smiling_face:

17 likes

Eindelijk mijn scuba weer eens om . Dank zij een donor uurwerk van Rob @Dijk . Rob was zo aardig om het horloge al naar mij toe te sturen om het uurwerk uitgebreidt testen voordat ik het ging overzetten. Tevens een andere kast van Bas @BG1 overgenomen waardoor het horloge wat draagbaarder wordt en er af en toe een bandje gewisseld kan worden :wink:

Ik moest helaas de nieuwe wijzers van het donor horloge ook overzetten omdat de originele wijzers, bijna alle lumen kwijt waren. Dus wijzers zijn eigenlijk wat te “nieuw” iemand een tip om deze wat ouder te laten lijken? Het uurwerk loopt trouwens retestrak. :+1:

12 likes

Zonlicht verouderd Anno. Geslaagde mod! :+1:
Ander bandje misschien?

4 likes

Had hem gisteren al de hele dag in de zon liggen. Brandde mijn vingers zowat :grimacing:

Had even niks anders :wink:

3 likes

Bedoelde eigenlijk dat het gewoon tijd moet kosten. Andere methode die veilig is zou ik niet weten. Of gelere lume gebruiken. :grin:

4 likes

Nou vooruit dan maar. Deze beter Jan😉

10 likes

Zeker!

3 likes

Even een nieuwe foto van mijn scuba. Valt me op dat de lume op de wijzers iets geler is als de dots bij de uurmarkers. Die zijn wat grijsgeel. Het wit tussen de indices is weer wat witter. Eigenlijk 3 verschillende tinten. Nooit zo op gelet.

Draag dit horloge met plezier. Kan overal mee naar toe.

13 likes