Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Raketa Saturday met de puk in DH

17 likes

Vandaag 627 titanium tank :slightly_smiling_face:

15 likes

Dirk gefeliciteerd met je zoon ,en laat hem door studeren ,het is idd een slecht jaar voor examen en zeker afgelopen jaar.

4 likes

Morgen Oranje ik heb niks met voetbal zal ik dan toch maar mijn oranje horloge omdoen

12 likes

Vandaag weer een projectje afgerond. Deze defecte Boctok voor een prikkie overgenomen. Berichte daar al eerder over.
Al snel kwam ik erachter dat er een palletstone miste.

Maar ja, omdat het niet duidelijk was waar deze zich in het uurwerk lag te zwerven maar besloten om het hele uurwerk te demonteren en schoon te maken. Overigens deze palletstone niet meer terug gevonden. Om een andere reden goed ik dit uurwerk heb gedemonteerd want met het schoonmaken van de balans as pivot stones kwam er toch een partij oude vergomde olie uit dat dit onmogelijk goed zou hebben kunnen lopen.
Excuus voor de foto kwaliteit, deze zijn genomen door het oculair van de microscoop.

Na de grote schoonmaak alles weer gemonteerd en geolied. Afgeregeld op de timegrapher en precies op tijd (voor dit bedoelde project) van Huub @Raketa de Russische mesh strap ontvangen. Past er mooi bij Huub, nogmaals dank.
Al met al niet ontevreden met het resultaat. Zijn jullie weer op de hoogte. Op naar het volgende project.

12 likes

Zo meteen Belgie- Rusland op het EK. Deze heb ik nog om. Toch iets anders aandoen straks om (als Belg) de match te kijken

8 likes

Wat een mooie Komandirskie zeg.

2 likes

Bedankt.
Ze hebben ‘m ook met full lume dial

2 likes

Goed bezig Dirk! Bevredigend en een mooi eindresultaat!
:+1:t2::smiley:

2 likes

11 likes

@BroederBill Zeg vriend, hoeveel Russen heb jij eigenlijk? :roll_eyes: :sunglasses:

2 likes

12 likes

Goed bezig Dirk! Mooi bandje, past er goed bij!

1 like

Lekker Indycar kijken!

10 likes

Goed gegaan Bart! :grin:

2 likes

Bandje is voor morgen ook gelijk goed Bas! :+1:

2 likes

Intussen, 90 verschillende Russen

8 likes

Ssssssst, Bill is zijn nickname.
Zijn werkelijke naam is:

4 likes