Dat is ook zo dat haal je er nooit uit. het maar een voorbeeld. het is geen werk voor ons.
Je hebt hem kunnen openen zag ik? En er zat een los onderdeeltje in het balanswiel?
Klopt een soort messing plaatje. Maar de mainspring is denk ik ook kaduk…
Ok, Ja dan is de keuze vind je hem leuk genoeg om te laten repareren of verkoop je hem zo. Jammer van het horloge. Maar het gebeurt soms.
Reparatie is denk ik alleen de moeite waard als je het zelf kan. Deze expertise bezit ik niet. Daarmee lijkt verkoop de slimste optie. Ik kan altijd weer een nieuwe bestellen! Het blijven leuke horloges
Zeker waar! Die 24 uurs complicatie is interessant en een mooie kast ook. Maar was garantie geen optie geweest of was hij 2e hands?
Hij heeft garantie op reparatie. Echter, de verzendkosten naar Rusland heen en terug zijn dan voor de koper… Als particulier is het dan bijna goedkoper om een nieuwe te bestellen
Ok ja dan kom je wel aan 50 euro verzendkosten. En niet meer interessant. Bij bijvoorbeeld Meranom heb je garantie en betaal je alleen terugsturen. (Wat PayPal dekt). Zo werken de bekende handelaren veelal.
Ja, ik weet het. Helaas dekt mijn creditcard slechts 180 dagen en daar gaat hij precies een week overheen. Een jammerlijke samenloop van omstandigheden zullen we maar zeggen…
Shit happens! Je kunt eventueel vouwfietser een pm sturen of hij dit wil doen. Maar 50 euro ben je zo wie zo wel kwijt. Dus ja lastig. Succes!
Hij is al verkocht lijkt het, wou net een pmetje sturen met wat vragen
Hij is al verkocht Dus ik ga door naar de volgende!
jij bent van de snelle actie!
You snooze you lose!
+anderen worden er ongetwijfeld blij van om deze leuke Rus te revitalisering!
Zeker, leuk project hoor!
Tijdje geleden gesproken met Harry (@lassale) over het ombouwen van een Molnija zakhorloge. Vond het wel een enorm goed idee aangezien mijn zakhorloge al in jaren geen zonlicht had gezien… Dus na lang wikken en wegen onderstaande case en dial besteld! Morgen ga ik bezig met het ombouwen! Heb alleen mijn twijfels over de zwarte Dial. Die is namelijk 3 mm kleiner in diameter dan de witte… We gaan het morgen zien! Foto’s volgen van de ombouw!
Leuk idee man! Ik verheug me op de foto’s! Succes!
(Misschien is deze kast 3 mm smaller bij de dial?)
Aan Harry te danken! Het verschil zit hem dus in de nieuwe zwarte en nieuwe witte dial… Maar we gaan het zien. Komt ongetwijfeld goed!
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Succes!