Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

GOST refers to a set of technical standards maintained by the Euro-Asian Council for Standardization.

Bron Wikipedia

4 likes

Klinkt erg grondig allemaal, maar ze missen ook wel eens wat. Dat Is gebleken. :grin:

4 likes

Geen NEN, da’s duidelijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Niet verder vertellen Hans! :+1:t2::joy::grin:

3 likes

Te laat. :wink:

3 likes

Dank allen voor bovenstaande! We zijn weer wat wijzer.
Meneer of mevrouw 17 mag wel eens even worden aangepakt bij zijn of haar functioneringsgesprek :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Hier even een snelle avond wissel naar de wél lopende Amphibia

12 likes

Ik snap de combinatie met de duikring niet zo.

3 likes

Heeft maar 1 reden denk ik… Die reden heet: “gewoon omdat het kan en het er leuk uitziet” :grin:

6 likes

Dank voor het waarnemen Hans.

2 likes

Die zit erop omdat het een duikhorloge is :joy: Tot 200m waterdicht. Toevallig gaat de kleine wijzer bij deze iets langzamer, maar je kunt er gerust het water mee in.
Ik til er niet te zwaar aan. Het is vooral een mooi horloge!
In de praktijk is het gros van de ‘duikhorloges’ niet eens bijzonder geschikt om mee te duiken. En 90% van de duikhorloges komt nooit dieper dan de afwasteil. :innocent:
Het is meer zo dat in het geval je ooit tussen wal en schip raakt, je niet ook nog om je horloge hoeft te denken :laughing:

2 likes

Ik dacht dat de komandirskies doorgaans beperkt waterdicht waren? :thinking:

Oneens, echt onzin. Een horloge wat voldoet aan de specificaties om mee te duiken daarmee kun je ook duiken. Anders is het geen duikhorloge…

Eens, maar dat heeft niets met het horloge maar alles met de gebruiker te maken. Niet dat ik zo diep ga overigens.

2 likes

Behalve een aantal nieuwere. :blush:

4 likes

Very nice!!!

2 likes

Klopt hoor, technisch kunnen de horloges het prima aan, maar ik doel meer op de afleesbaarheid en het gebruiksgemak. Bijvoorbeeld die bezel… tja die draait vrolijk alle kanten op dus daar kun je niet erg op vertrouwen :grimacing::sweat_smile:
Ik heb het gevoel dat ze soms meer vanwege de stijl ‘duikhorloge’ worden ontworpen dan voor het gebruik zelf. Gewoon omdat het leuk is :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Lekker simpel, ‘no nonsense’ horloge.

12 likes

Deze heb ik ook nog eens overwogen. Omdat het de 3e figuratie is van de scuba. Je bent verzamelaar of niet! :wink:
Leuk horloge!

5 likes

Leuke combinatie zo! :+1:t2:

4 likes

De oude gymleraar weer eens om de pols! :weight_lifting_woman:

12 likes

Hij wil niet van de pols af die Boctok. :rofl:

9 likes

Gevaccineerd en magnetisch geworden zeker? :joy:

2 likes