Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Zo iets? :wink:

( voor het idee, niet te koop)

10 likes

Jan deze zitten naar mijn idee al lang niet meer in het assortiment.

2 likes

Vostok_Komandirskie_030936-480x480 Zeer tevreden alleen ik heb er een lichtereband op gezet erg zwaar. type 03 Komandirskie ik dacht zijn nu 150 zien ik euro

5 likes

Maar je hebt wel iets bijzonders voor 150. Ik adviseer op Meranom te kijken. Goede ervaring mee. Soms wat duurder, maar ze leveren netjes. En handelen eventuele garantie claims ook goed af.

5 likes

[quote=“Omega_73, post:3005, topic:329908”]
Meranom
Ben even op site geweest van Meranom 152 us dollar.

1 like

Die van 150 euro is op ebay

2 likes

Tip. Zet de valuta op de website op roebels. P. In plaats van $. Dan betaal je in roebels via PayPal. Reken maar eens terug naar euro’s. Geeft een aardige korting. :grin:

4 likes

Ik zal gaan kijken morgen bedankt voor de tip.

2 likes

Moet hebben😂, zeer mooi horloge.moest je er toch eens aan denken, hoor ik wel zeker!

3 likes

Dat zijn de tips waar we wat aan hebben! :+1:t2: :grin:

3 likes

Dan ben jij de eerste Davy! :blush:

4 likes

Afgelopen ochtend per ongeluk de A hendel verplaatst ik weet dat ik de B hendel moet hebben zou dit kwaad kunnen?

5 likes

Volgens mij is de balansveer dan ontregeld :thinking:

3 likes

Dat geloof ik niet. Hooguit is hij ontregeld. Je weet de oude plek nog? Anders even Dirk vragen.

3 likes

Ja zou kunnen ik kan er niks over terug vinden op het internet ik ben ook geen horlogemaker .

2 likes

Nee oude plek weet ik niet meer normaal merk ik de oude positie, dit keer helaas ook niet gedaan twee fouten in minuut :joy:

3 likes

Blijf er dan maar af nu. :wink:

4 likes

Idd ik zit er niet meer aan je maakt wel eens een fout in je leven en dan is er geen weg meer terug.

3 likes

Ik zal Dirk vragen of vouwfietser

3 likes

Je beat error wijkt nu mogelijk sterk af. Niet op te lossen zonder timegrapher.

2 likes