Zo iets?
( voor het idee, niet te koop)
Jan deze zitten naar mijn idee al lang niet meer in het assortiment.
Zeer tevreden alleen ik heb er een lichtereband op gezet erg zwaar. type 03 Komandirskie ik dacht zijn nu 150 zien ik euro
Maar je hebt wel iets bijzonders voor 150. Ik adviseer op Meranom te kijken. Goede ervaring mee. Soms wat duurder, maar ze leveren netjes. En handelen eventuele garantie claims ook goed af.
[quote=“Omega_73, post:3005, topic:329908”]
Meranom
Ben even op site geweest van Meranom 152 us dollar.
Die van 150 euro is op ebay
Tip. Zet de valuta op de website op roebels. P. In plaats van $. Dan betaal je in roebels via PayPal. Reken maar eens terug naar euro’s. Geeft een aardige korting.
Ik zal gaan kijken morgen bedankt voor de tip.
Moet hebben😂, zeer mooi horloge.moest je er toch eens aan denken, hoor ik wel zeker!
Dat zijn de tips waar we wat aan hebben!
Dan ben jij de eerste Davy!
Afgelopen ochtend per ongeluk de A hendel verplaatst ik weet dat ik de B hendel moet hebben zou dit kwaad kunnen?
Volgens mij is de balansveer dan ontregeld
Dat geloof ik niet. Hooguit is hij ontregeld. Je weet de oude plek nog? Anders even Dirk vragen.
Ja zou kunnen ik kan er niks over terug vinden op het internet ik ben ook geen horlogemaker .
Nee oude plek weet ik niet meer normaal merk ik de oude positie, dit keer helaas ook niet gedaan twee fouten in minuut
Blijf er dan maar af nu.
Idd ik zit er niet meer aan je maakt wel eens een fout in je leven en dan is er geen weg meer terug.
Ik zal Dirk vragen of vouwfietser
Je beat error wijkt nu mogelijk sterk af. Niet op te lossen zonder timegrapher.