Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

ik was er al bang voor . dank voor de informatie

Kan je downloaden , tooltje voor je telefoon , wist @Deno dat niet welke je moet hebben ?

1 like

ik heb wel iets over een telefoon gehoord maar dat is al lang terug volgens mijn ik weet ook niet welk lid

1 like

Sorry Hans bedoel eigenlijk Richard te schrijven …foutje :innocent:

1 like

Heb ik ook, maar de appjes zijn in vergelijking met een echte timegrapher niet erg nauwkeurig en je mist een aantal instellingen, zoals lift angle.

3 likes

Ohw , dank voor je reactie :+1:

1 like

Klopt, het is niet ideaal maar werkt wel aardig goed moet ik zeggen!

@rd11 Richard ik gebruik hier onderstaande voor:

Nu je hem toch al niet goed hebt staan kun je meteen even oefenen met hem weer op tijd te krijgen… Je bent toch al bezig zeg maar! :+1:t2::grin:

4 likes

timegrapher is altijd beter maar weer een paar centen veder

2 likes

Ik heb niks verliezen

3 likes

Klopt! Ik ik heb het nu al een paar keer met deze gedaan en hij werkt toch aardig nauwkeurig! Nauwkeurig genoeg voor mij (ik ben best een perfectionist) :+1:t2:

2 likes

Daarom kan ik geen datums en namen onthouden , alleen belangrijke zaken blijven een tijdje hangen :sweat_smile: :joy: :innocent:

2 likes

Hahaha heb ik ook hoor!

1 like

Laat maar weten als je nog hulp nodig hebt. Het werkt met de microfoon van je mobiel… En je moet proberen een zo verticaal mogelijk lijn krijgen. Als je 2 lijnen ziet dan moet je die samenbrengen tot 1 lijn door hendel A te verstellen. De lijn naar een verticale stand krijgen doe je door hendel B te verstellen.

4 likes

Ik heb die app ook gebruikt voor een Zarya die ‘all over the place’ was. Niet perfect, maar 10x beter dan wat het was.

4 likes

Dus uiteindelijk moet er één lijn komen op de nul

3 likes

Nou Richard je hulp voor je uurwerk is sneller als een ambulance voor je deur :ok_hand: :sweat_smile:

5 likes

Timegrapher is inderdaad nauwkeuriger! Maar dit werkt best prima moet ik zeggen. En het houdt de hobby een stukje goedkoper… Valt ook wat van te zeggen natuurlijk…

3 likes

Yes, helemaal correct! Heb nog wat foto’s toegevoegd hierboven.

2 likes

Armlastige figuren hè, die liefhebbers van Russische horloges. :joy:

3 likes

Ja idd maar de ambu maar weg blijven

1 like