ik was er al bang voor . dank voor de informatie
ik heb wel iets over een telefoon gehoord maar dat is al lang terug volgens mijn ik weet ook niet welk lid
Sorry Hans bedoel eigenlijk Richard te schrijven …foutje
Heb ik ook, maar de appjes zijn in vergelijking met een echte timegrapher niet erg nauwkeurig en je mist een aantal instellingen, zoals lift angle.
Ohw , dank voor je reactie
Klopt, het is niet ideaal maar werkt wel aardig goed moet ik zeggen!
@rd11 Richard ik gebruik hier onderstaande voor:
Nu je hem toch al niet goed hebt staan kun je meteen even oefenen met hem weer op tijd te krijgen… Je bent toch al bezig zeg maar!
timegrapher is altijd beter maar weer een paar centen veder
Ik heb niks verliezen
Klopt! Ik ik heb het nu al een paar keer met deze gedaan en hij werkt toch aardig nauwkeurig! Nauwkeurig genoeg voor mij (ik ben best een perfectionist)
Daarom kan ik geen datums en namen onthouden , alleen belangrijke zaken blijven een tijdje hangen
Hahaha heb ik ook hoor!
Laat maar weten als je nog hulp nodig hebt. Het werkt met de microfoon van je mobiel… En je moet proberen een zo verticaal mogelijk lijn krijgen. Als je 2 lijnen ziet dan moet je die samenbrengen tot 1 lijn door hendel A te verstellen. De lijn naar een verticale stand krijgen doe je door hendel B te verstellen.
Ik heb die app ook gebruikt voor een Zarya die ‘all over the place’ was. Niet perfect, maar 10x beter dan wat het was.
Dus uiteindelijk moet er één lijn komen op de nul
Nou Richard je hulp voor je uurwerk is sneller als een ambulance voor je deur
Timegrapher is inderdaad nauwkeuriger! Maar dit werkt best prima moet ik zeggen. En het houdt de hobby een stukje goedkoper… Valt ook wat van te zeggen natuurlijk…
Yes, helemaal correct! Heb nog wat foto’s toegevoegd hierboven.
Armlastige figuren hè, die liefhebbers van Russische horloges.
Ja idd maar de ambu maar weg blijven