Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

:joy:
Herkenbaar, ik vind dat de tuin nog best netjes is, maar mijn geliefde vrouw ziet alweer onkruid.

2 likes

Ik had in 1977 zo’n luger Duits daar gingen pluimen in ik het 5 jaar jaar gelden laten vernietigen . ik zal blij zijn als die telefoon af ben vanavond de nieuwe pc instaleren

3 likes

Ik doe het alleen maar via de telefoon… Vind het wel best zo!

3 likes

ik heb liever groot beeld ook met zicht toets aan slagen

2 likes

doet u alles via de telefoon ik ben nu 60 ik heb ook vaak lasogen gehad ik zie niet alles meer

2 likes

Snap dan dat je het prettiger vindt dat je een groot scherm hebt! Oh, als er iemand hier met “u” aangesproken zou moeten worden dan ben ik dat niet hoor! Dus “je” mag ook gewoon! :+1:t2: :grin:

3 likes

ik heb strenge opvoeding gehad moest altijd u zegen

4 likes

Ik heb me laptop aangesloten op 32 inch tv en ik heb een leesbril met glazen +2 voor het typen
Maar ja ik ben 61 :innocent: :sweat_smile: :rofl: :joy:

4 likes

+4

1 like

:joy: :ok_hand: :muscle:

2 likes

Goedenavond mede-armoedzaaiers! Kijk, zwart met echt Russisch goud. :slight_smile:

14 likes

Vostok Neptune .

18 likes

Zometeen ergens zwemmen, dan gaat deze mee!

10 likes

vandaag deze om

13 likes

Plexi

13 likes

heren ,of dames , dank voor alle hulp , het loopt beter dan vierdagen terug , het is geen 20 minuten + per 24:00 ,dankzij de app, nu een minuut achter per 24:00 uur dank uw

9 likes

Mooie foto Mark, waar je de vorm van het glas goed ziet!

De vorm en materiaal keuze van dit plexiglas is het geniale achter de eenvoud van het ontwerp. Bij toenemende waterdruk wordt het glas iets naar buiten gedrukt en de waterdichtheid vanzelf groter. :ok_hand:t3:

8 likes

Goed bezig Richard! Nog een paar keer oefenen en wie weet krijg je het nog nauwkeuriger voor mekaar! :+1:t2: :grin:

4 likes

Na veel pogingen een foto hoe mooi de wijzerplaat is🌊

19 likes

Prachtig!

2 likes